loader image
Search
معرفی بهترین سواحل کانادا برای تفریح و استراحت در سال 2024

معرفی بهترین سواحل کانادا برای تفریح و استراحت در سال 2024

شاید فکر کنید بهترین سواحل دنیا در کشور تایلند وجود دارند، اما کانادا توانسته با جذابترین ساحل‌ها توجه بسیاری از توریست‌ها را به‌خود جلب کند. سالانه افراد زیادی برای تفریح و خوشگذرانی به این سواحل ‌می‌روند و روحشان را جلا می‌دهند.

برخی از سواحل کانادا از شهر‌ها دور و برخی نیز نزدیک هستند، بنابراین در دسترسی به آن تقریباً هیچ مشکلی ندارید. شنا، قدم‌زدن کنار دریا، آفتاب‌گرفتن، عکاسی، فوتبال یا والیبال ساحلی و بسیاری از تفریحات آبی دیگر در این سواحل انتظارتان را می‌کشند تا تجربه‌ای فوق‌العاده برایتان به‌ارمغان بیاورند.

اگر نسبت به دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام کرده‌اید، توصیه می‌کنیم که از قبل درباره ساحل‌های شهر‌های مختلف این کشور اطلاعاتی به‌دست‌آورید. قطعاً با شناخت این اماکن توریستی جذاب بیشتر مایل می‌شوید که به کشور کانادا بروید و به تفریح بپردازید.

برای اطلاع از شرایط و مدارک لازم ویزای توریستی کانادا میتوانید با کارشناسان ویستا به صورت رایگان مشاوره انجام دهید.

معرفی بهترین سواحل کانادا

بعد‌از‌اینکه ویزای گردشگری کانادا را دریافت کردید، حتماً باید در سطح اینترنت یا آشنایانتان درباره اماکن گردشگری آنجا سؤالاتی بپرسید؛ چون قاعدتاً در سفر اول هیچ شناختی از این کشور ندارید و شاید در انتخاب تفریحات سردرگم شوید. در بین انواع اماکن دیدنی و تفریحی مختلف معمولاً بسیاری از منابع سواحلی را پیشنهاد می‌دهند که عبارت هستند از:

ساحل لارنس تاون هالیفاکس کانادا

ساحل لارنس تاون در فاصله 45 دقیقه‌ای نسبت به هالیفاکس قرار دارد و با زیبایی‌های طبیعی خود قطعاً لبخند را به لب‌هایتان هدیه می‌دهد. لارنس تاون انواع امکانات مخصوص ورزش‌های آبی و موج‌سواری را برای توریست‌ها فراهم آورده است تا آنها حین رفتن به این ساحل هیچ کم‌و‌کاستی از بابت تفریحاتشان نداشته باشند. شما می‌توانید یک وسیله را در Lawrencetown اجاره کنید و از تفریح با آن لذت ببرید.

متأسفانه با وجود تفریحات زیاد، جزر و مد آب اجازه خوشگذرانی به همه را نمی‌دهد! فقط کسانی اجازه ورود به دریا را در آنجا دارند که به‌خوبی شنا را آموخته و در موقعیت‌های دشوار عکس‌العمل‌های مناسب نشان می‌دهند. در‌صورتی‌که مهارتی در شنا‌کردن ندارید، حتماً به‌همراه یک فرد حرفه‌ای وارد آب شوید.

از جمله بهترین امکانات Lawrencetown رستوران‌های فوق‌العاده آنجاست که پیشنهاد می‌دهیم که حتماً طعم خرچنگ دریایی بومی آنها را بچشید و از خوردن این غذای خوشمزه لذت ببرید.

 

ساحل برج ساعت مونترال کانادا

مونترال پر از جاذبه‌های گردشگری جذاب است که از جمله آنها می‌توان به ساحل برج ساعت اشاره کرد. این ساحل با تمام زیبایی‌های خود آماده است تا لحظات شگفت‌انگیزی را برایتان خلق کند. برای رفتن به این منطقه باید به بندر اولد Old Port بروید که در قسمت جنوبی مونترال قدیم قرار دارد.

در این برج ساعت تفریحات مختلفی انتظارتان را می‌کشند که از جمله آنها می‌توان به زیپ‌لاینینگ، رفتن به روی بلندترین چرخ رصد کانادا، پرش سریع و سقوط آزاد و … اشاره کرد. شما می‌توانید به بالای پل ژاک‌کارتیه و ایله‌سنت‌هلن نیز بروید و از تماشای رودخانه سنت‌لارنس لذت ببرید. متأسفانه امکان شنا در این رودخانه وجود ندارد، اما مطمئن باشید تنها با تماشای آن لذت وصف‌ناپذیری به‌سراغتان می‌آید.

با وجود تمام مزیت‌ها، متأسفانه در برج ساعت مونترال اقامتگاهی وجود ندارد، بنابراین باید برنامه سفرتان را به گونه‌ای بچینید تا امکان برگشت به اقامتگاه داخل شهرتان را داشته باشید.

معرفی بهترین سواحل کانادا

ساحل پارلی آتلانتیک کانادا

برای رفتن به ساحل پارلی باید به منطقه شدیاک بروید که از جذابترین سواحل آتلانتیک به‌شمار می‌آید و دیدنی‌های زیادی دارد. شما می‌توانید به تماشای گرمترین دریای آب شور جهان در این ساحل بپردازید یا با تفریحاتی مثل ساخت قلعه شنی، مسابقات فریزبی یا والیبال از وقت گذرانی در آنجا لذت بیشتری ببرید. توصیه می‌کنیم که حتماً حین رفتن به پارلی یک دوربین عکاسی نیز بردارید، چون صحنه‌های فوق‌العاده شگفت‌انگیز و زیبایی را می‌بینید که با ثبت‌کردنشان در قالب تصویر همیشه خاطره زیبای رفتنتان به پارلی برایتان تداعی می‌شود.

ساحل میدل کوو سنت جان کانادا

ساحلی در 15 دقیقه سنت‌جان وجود دارد که آن را به نام میدل کوو می‌شناسند. شما می‌توانید مقداری چوب و هیزم بردارید، به این منطقه زیبای گردشگری بروید و با درست‌کردن یک آتش زیبا (البته به‌صورت اصولی بدون آسیب‌زدن به طبیعت) از وقت‌گذرانی در کنار دریا خاطراتی خوب را برای خود بسازید.

وقتی که به Middle Cove می‌روید، امواج اقیانوس اطلس را می‌بینید که منظره‌ای سینمایی و جذاب به‌وجود آورده‌اند. این صحنه به‌قدری جذاب است که حاضر می‌شوید ساعت‌ها به تماشای آن بنشینید و از زیبایی‌های طبیعت خدا لذت ببرید. برخورد امواج به صخره‌ها، صدای دلنشین آب، آواز پرندگان، نور ملایم خورشید و … همه از جذابیت‌های میدل‌کوو به‌شمار می‌آیند.

یکی از جذابترین تفریحات دیگر میدل کوو تماشای تخم‌ریزی گونه‌های مختلف جانوری در این منطقه است. اگر شانس با شمار یار باشد و در زمان تخم‌ریزی به آنجا بروید، قطعاً این صحنه دل‌انگیز را نیز تماشا خواهید کرد.

آیا میدل کوو را به‌عنوان یکی از بهترین سواحل کانادا می‌پسندید؟ شما می‌توانید چند شبی را در این منطقه اقامت داشته باشید و هرروز به تماشای این ساحل زیبا بروید. در واقع میدل کوو در نزدیکی دهکده Quidi Vidi قرار دارد که در آنجا اقامتگاه‌ها و کلبه‌های مختلفی وجود دارند. همانطور که اقامتگاه‌ها در این منطقه میزبان حضور گرمتان هستند، رستوران‌های متنوع Quidi Vidi نیز میزبانی شکم گرسنه‌تان را بر عهده خواهند داشت.

 

ساحل لانگ ونکوور کانادا

در شهر ونکوور ساحل دیگری نیز خودنمایی می‌کند که مردم آن را با نام لانگ می‌شناسند. لانگ در کنار توفینو واقع‌شده است و سرگرمی‌های زیادی را در دل خود پنهان کرده که از جمله خاصترین آنها می‌توان به تماشای شناکردن نهنگ‌ها اشاره کرد. در واقع وقتی به لانگ می‌روید، نهنگ‌هایی را در نزدیکی آنجا می‌بینید که در حال شنا و بازیگوشی هستند. تماشای این موجودات دریایی خارق العاده لذت سفرتان را تا چندین‌برابر برایتان افزایش خواهد داد.

ساحل مانیتو ساسکاچوان کانادا

بسیاری از توریست‌ها ساسکاچوان را برای سفر در کانادا انتخاب می‌کنند که در‌این‌صورت می‌توانند به مانیتو بروند. این ساحل را به نام بحرالمیت نیز می‌شناسند. این ساحل در نزدیکی رودخانه مانیتو قرار دارد که آب‌های آن سرشار از گوگرد، آهن، پتاسیم و منیزیم هستند. وقتی که وارد آب‌های این رودخانه می‌شوید، مرحمی بر تمام درد‌های مفاصل خود می‌گذارید و جلایی به روح خود نیز می‌بخشید، چون آب‌های مانیتو کاهش‌دهنده اضطراب نیز هستند.

بهترین ساحل های کانادا کدامند؟

ساحل کریستال کرسنت نوا اسکوشیا کانادا

کریستال کرسنت در فاصله 40 دقیقه‌ای منطقه هالیفاکس قرار دارد که جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای را در دل خود پنهان کرده است. شما می‌توانید با عکس‌گرفتن یا ورزش‌های ساحلی از رفتن به آنجا لذت ببرید. اگر به پارک ایالتی نوا اسکوشیا نیز بروید، 3 ساحل مختلف را می‌بینید که 2 مورد آنها به‌واسطه یک پل به یکدیگر متصل‌شده‌اند. شما می‌توانید از گشت‌و‌گذار در این سواحل نیز لذت ببرید.

ساحل بنت مرز بین بریتیش کلبمیا و یوکان کانادا

اگر می‌خواهید به یکی از بهترین سواحل کانادا بروید، بدون‌شک پیشنهاد ما به شما بنت خواهد بود که به طول یک مایل بوده و کوه‌های برفی و مجموعه‌های آتشفشانی مختلفی را در دل خود جای داده است. شما می‌توانید در آب دریای نزدیک به این ساحل نیز از شنا‌کردن و ساحل تفریحات آبی لذت ببرید، چون آب آنجا گرم بوده و لذت تفریح و خوشگذرانی را برایتان تا چندین‌برابر افزایش می‌دهد.

ساحل شکر تورنتو کانادا

برای رفتن به Sugar Beach خلیج تورنتو بروید که در 10 دقیقه‌ای Union Station واقع شده است. وقتی که به این منطقه می‌روید، در یک طرف Redpath Sugar و در طرفی دیگر Corus Entertainment خودنمایی می‌کنند که هر کدام جذابیت‌های خاص خود را دارند. توصیه می‌کنیم در طول اقامتتان در کانادا حتماً به این سواحل سری بزنید و از تماشای آنها و وقتی‌گذرانی لذت ببرید.

در Sugar Beach 36 چتر آفتابی به‌همراه صندلی‌های راحتی مخصوص گردشگران قرار گرفته‌اند که می‌توانید روی آنها بنشینید و از تماشای منظره بکر دریا لذت ببرید. البته متأسفانه امکان شنا در آب‌های این منطقه وجود ندارد، اما مطمئن باشید تفریحات ساحلی دیگری در آنجا انتظارتان را می‌کشند که فوق‌العاده جذاب هستند.

ساحل خلیج انگلیسی ونکوور کانادا

اگر ونکوور را برای تفریح انتخاب کردید، توصیه می‌کنیم که حتماً به خلیج انگلیسی بروید که در محله West End قرار دارد. رفت‌و‌آمد به این منطقه فوق‌العاده راحت است و توریست‌ها می‌توانند از طریق خطوط حمل‌و‌نقل عمومی، دوچرخه و … خود را به آنجا برسانند. حتی اگر هتل محل اقامتتان در نزدیکی خلیج انگلیسی باشد، پیاده نیز امکان رفتن به آنجا را خواهید داشت.

در مسیر خلیج انگلیسی رستوران‌های زیادی فعالیت می‌کنند که همه با سرو غذا‌های دریایی لبخند را به لب‌های مشتری‌هایشان می‌آورند. یک خبر خوب اینکه شنا‌کردن در این ساحل مجاز است، بنابراین می‌توانید ابتدا به شنا و کلی تفریحات دریایی دیگر بپردازید، سپس به رستوران‌ها بروید و با سفارش یک غذای خوشمزه دلی از عزا در بیاورید.

از جمله تفریحات خلیج انگلیسی می‌توان به قایق‌ها، سرسره‌های آبی، پارک استنلی و … اشاره کرد.

 

کدام ساحل کانادا را برای تفریح انتخاب کنم؟

با وجود سواحل متنوع قطعاً انتخاب بهترین گزینه برای خوش‌گذرانی کمی سخت خواهد بود. توصیه ما این است که ساحلی را انتخاب کنید که در نزدیکی محل اقامتتان قرار دارد. همچنین مناطقی که به سایر اماکن گردشگری کانادا نزدیک هستند نیز گزینه مناسبی به‌شمار می‌آیند، چون به‌محض خسته‌شدن از تفریحات ساحلی می‌توانید به‌سراغ دیگر اماکن گردشگری جذاب این کشور بروید و از گشت‌و‌گذار در آنجا لذت ببرید.

بهترین سواحل کانادا که لذت تفریح را برایتان چندین برابر می کنند

بهترین سواحل کانادا جذابترین تفریحات آبی را در این کشور در دل خود جای داده‌اند. شما می‌توانید به این مناطق بروید و خاطره‌ای خاص را به خاطر بسپارید. رفتن به این مناطق در کنار خانواده نیز می‌تواند لذت‌بخش باشد، بنابراین اگر به‌دنبال تفریحات خانوادگی می‌گردید، سواحل این کشور را انتخاب کنید. انواع رستوران‌ها و اقامتگاه‌های مختلف نزدیک سواحل رفتن به این مناطق را برایتان راحت‌تر کرده‌اند، بنابراین از این بابت نیاز به نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *