loader image
Search

دسته‌بندی

  • ثبت شرکت در کانادا یا owner operator
  • برنامه مهاجرتی پایلوت کانادا
  • ویزای اسپانسرشیپ کانادا
  • برنامه مهاجرت استانی کانادا (PNP)
  • مقایسه ویزای استارت آپ کانادا با سایر کشورها

مهاجرت کانادا

مهاجرت کانادا

مهاجرت به کانادا

سطح بالا رفاه اجتماعی در کشور کانادا و به طور کلی کیفیت بالا زندگی در این کشور میتواند دلیل اصلی تمایل به مهاجرت به این کشور است. امروزه کانادا از پهناورترین کشورهای جهان به حساب می آید و هر ساله جمعیت قابل توجهی برای مهاجرت به این کشور از روش های متنوع اقدام می کنند. کشور کانادا یکی از مقاصد اصلی مهاجرت در دنیا است و تخمین زده می شود که از سال 2022 تا 2024 بیش از 1/3 میلیون نفر به کانادا مهاجرت نمایند.

روش های بسیاری برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم آن، وجود دارد. در عین حال سریع ترین و مناسب ترین روش مهاجرت کانادا، کاملا بستگی به شرایط ویژه متقاضیان یا نحوه تعامل آنها با قوانین مهاجرتی این کشور خواهد داشت. بنابراین میتوان گفت که مهاجرت به کانادا فرآیندی است دارای پیچیدگی های خاص خود و هیچ روش آسان و فراگیری که بتوان آن را بصورت یک نسخه عمومی به همگان پیشنهاد کرد، وجود ندارد.

ما در گروه مهاجرتی ویستاگستر، با بهره‌مندی از کادری مجرب و متخصص می‌توانیم پاسخگوی سوالات شما در این مسیر بوده و فرآیند اخذ اقامت را ساده‌تر از هر زمان دیگری در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسانیم. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه مهاجرت به کانادا و جزئیات آن را به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی ما تماس گرفته و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

پروسه مهاجرت کانادا

دریافت ویزا

تکمیل فرایند انگشت نگاری

آماده سازی مدارک مورد نیاز و انجام اقدامات لازم

بررسی امتیازات و هزینه‌ زندگی

مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی

تحقیق در خصوص شهر مورد نظر

انتخاب روش مهاجرت به کانادا

  1. انتخاب روش مهاجرت به کانادا
  2. تحقیق در خصوص شهر مورد نظر
  3. مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی
  4. بررسی امتیازات و هزینه‌ زندگی
  5. آماده سازی مدارک مورد نیاز و انجام اقدامات لازم
  6. تکمیل فرایند انگشت نگاری
  7. دریافت ویزا

شرایط مهاجرت به کانادا

برای هر یک از روش‌های مهاجرت به کانادا شرایط خاصی مورد نیاز می‌باشد اما به طور کلی شما باید برای مهاجرت به کانادا از هر طریقی واجد شرایط باشید. یکی از فاکتور های حائز اهمیت در بحث مهاجرت به کانادا سن شخص متقاضی است که معمولا افراد 18 تا 35 سال راحت تر از سایر سنین میتوانند انواع ویزا را دریافت کنند. در انواع روش‌های مهاجرتی محدودیت‌های سنی متفاوتی لحاظ میشود. حساس ترین روش به سن شخص متقاضی در کانادا، روش تحصیلی است، در این روش برای هر مقطع محدودیت سنی مطرح است و هرچه گپ تحصیلی کمتری داشته باشید شانس بیشتری برای اخذ پذیرش خواهید داشت.

فاکتور مهم دیگری که میتواند در اخذ ویزای تحصیلی، کاری و … تاثیرگذار باشد مدرک تحصیلی است که از جنبه‌های مختلفی مورد بررسی قرار میگیرد. نمره مدرک زبان انگلیسی تقریبا در تمامی روش ها بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده است. البته ممکن است نیاز هر یک از روش‌ها به مدرک زبان(آیلتس جنرال، آکادمیک) به طور متفاوتی از دیگری بیان شود. فاکتور های میزان سرمایه، سابقه کار با بیمه، آخرین مدرک تحصیلی و … نیز هر یک به گونه ای در روش‌های مختلف تاثیر گذارند.

فاکتور‌های عنوان شده ممکن است در هر یک از روش‌ها به گونه متفاوتی تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال فاکتور سن در بحث مهاجرت تحصیلی در کانادا از اهمیت بالایی برخوردار است در صورتی که در استارت آپ، خرید بیزنس، سرمایه گذاری استانی و … موضوع نگران کننده‌ای نیست و یا مقدار سرمایه که در بحث سرمایه گذاری مهم ترین فاکتور بوده و در روش تحصیلی زیاد مورد بحث قرار نمی گیرد زیرا که برخی دانشگاه‌ها فاند تحصیلی را برای دانشجوهای بین المللی در نظر میگیرند.

مقایسه روش‌های مهاجرت به کانادا با سایر کشورها

در زیر فایل صوتی هلدینگ مهاجرتی ویستا در مورد ویژگی‌های مطرح شده در پروسه مهاجرت کانادا ارایه داده شده است.

روش‌های کلی مهاجرت به کانادا

به طور کلی می توان روش های مهاجرت به کانادا را به سه دسته کلی تقسیم کرد:

1- Express Entry Canada (از طریق کسب امتیاز)

اولین روش (Express Entry) به عنوان کم هزینه ترین و سریع ترین روش آنلاین مطرح است که در آن، متقاضیانی که واجد شرایط باشند می توانند از طریق سیستم امتیاز دهی و با ساختن حساب کاربری آنلاین، در سریعترین زمان به کشور کانادا مهاجرت نمایند.

2- برنامه‌های منتخب استانی کانادا (PNP)

برنامه های منتخب استانی (PNP) که در برخی موارد به آنها  سرمایه گذاری های استانی نیز گفته می شود، شامل تعداد زیادی برنامه پیشنهادی در ده (10) استان و سه ناحیه مشخص در کانادا می باشد که هر یک از آنها شرایط و ضوابط منحصر به فردی را برای انتخاب کاندیداهای خود اعمال می نمایند. کشور کانادا برنامه ریزی کرده است که تا سال 2025، حدود 117.500 مهاجر را از طریق این برنامه ها پذیرش نماید. بطور کلی این برنامه ها شامل متقاضیانی می شود که یا از نظر شغلی تطابق ویژه با شرایط بازار کار استان را داشته باشند و یا اینکه قابلیت لازم برای ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار مناسب و درنتیجه کارآفرینی و اشتغال زایی در استان مربوطه را دارا باشند

3- راه اندازی کسب و کار در کانادا (Business)

در دسته سوم از روشهای مهاجرت کانادا (Business) ، علاوه بر مورد اشاره شده اخیر (سرمایه گذاری استانی)، در سطح دولت مرکزی (فدرال) نیز کانادا برنامه هایی نظیر برنامه خود اشتغالی (Self – Employed) و راه اندازی کسب و کارهای نوپا (استارت آپ، Start Up) را پیش روی متقاضیان مهاجرت به این کشور قرار داده است که در کل، زیر مجموعه   راه اندازی کسب و کار (Business) یا به نوعی   سرمایه گذاری در کانادا قرار می گیرند.

دیگر روش‌های مهاجرت کانادا

بسیاری از مهاجران، کشور کانادا را برای تحصیل انتخاب می کنند. لازم به ذکر است که هر یک از استان‌های کانادا اختیار اجرای برنامه‌های مهاجرت استانی (PNP) خود را دارند و هر کدام شرایط و قوانین خاص خود را دارند. همانطور که پیش‌تر اشاره شد با اختلاف زیاد، کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای جهان برای مهاجران بحساب می‌آید. براساس گزارش اداره مهاجرت 341180 نفر جهت اقامت دائم به کانادا نقل مکان کردند و 74586 نفر از اقامت موقت به اقامت دائم منتقل شدند.

از دیگر روش‌های مهاجرت کانادا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

رزرو وقت مشاوره

شما می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره دریافت نمایید.

مزایا مهاجرت به کانادا

  • پذیرای مهاجران با فرهنگ‌های گوناگون است؛
  • کیفیت زندگی در کانادا بسیار بالا است؛
  • کانادا یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است؛
  • شهروندان کانادا تحت پوشش مراقبت سلامت همگانی قرار دارند؛
  • اقتصاد کانادا همواره در حال پیشرفت است؛
  • مناظر دیدنی و حیرت‌انگیز در کانادا فراوان است؛
  • بازار کار در کانادا در حال گسترش است؛
  • کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای تحصیل است.

سوالات متداول

خوشبختانه کانادا دارای ارزانترین شهریه در بین تمامی کشورهای انگلیسی زبان جهان است. شهریه تحصیل معمولا بین 15 تا 30 هزار دلار در سال است.

تحصیل در کانادا، اقامت دائم از طریق برنامه Skilled Worker، برنامه های سرمایه گذاری، تحصیلی و برنامه های استارت آپ و کارآفرینی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا هستند.

تحصیل در کشور کانادا بدون نیاز به مدرک زبان نیز امکان پذیر است. در برخی استان‌ها و دانشگاه‌های کشور کانادا می‌توانید بدون نیاز به مدرک زبان و با گذراندن دوره‌های زبان در این کشور مهاجرت تحصیلی خود را امکان پذیر کنید.

درخواست مشاوره

Loading...