loader image
Search

بهترین مکان برای خرید ملک در ونکوور کجاست؟

بهترین مکان برای خرید ملک در ونکوور

اتفاقی به نام افزایش مالیات بر ملک در سال گذشته میلادی، برای مالکان خانه در منطقه ونکوور بزرگ یک شوک محسوب می‌شد. برای بسیاری از این افراد مقابله با برخی از مالیات‌ها و مقررات جدیدی که در تلاش برای مهار قیمت‌های نجومی بازار املاک و مستغلات تدوین شده بودند، عملا غیر ممکن بود. از آوریل سال 2019 اثرات این تصمیم نمایان شد و انجمن املاک و مستغلات کانادا از کاهش تقاضا برای خرید ملک در ونکوور بزرگ خبر داد. کارشناسان معتقدند که این اثر فقط یک رکود کوچک در تقاضا نیست. در ماه مارس همان سال معاملات مربوط به فروش و خرید ملک در ونکوور بزرگ در مقایسه با میانگین 10 ساله گذشته تقریبا به نصف رسید.

همانطور که می‌دانید، این کاهش در فعالیت فروش به معنای افزایش موجودی مسکن و برای اولین بار در طی سال‌های گذشته، کاهش قیمت است. به ویژه برای املاکی که در قوانین مالیاتی در براکت‌های بالاتر قرار دارند. در حالی که کارشناسان املاک و مستغلات همچنان سیاست‌های دولت را به دلیل کاهش سریع فعالیت فروش  مقصر می‌دانند؛ عامل مهم دیگری که این کاهش را دامن می‌زند، تعداد خریدارانی است که از ترس مالیات‌های سنگین و مقررات مربوط به دلالان، خریداران خارجی و پولشویی‌ها کم شده است.

البته همه املاک تحت تأثیر این تغییرات نظارتی قرار ندارند. بیشتر خانه‌های گران که مالیات‌های سنگینی دارند تحت تاثیر این کاهش تقاضا قرار گرفتند. در ماه آوریل، نسبت کلی لیست‌های خرید و فروش فعال به 9.4 درصد برای خانه‌های جدا از هم و حیاط‌دار، 15.4 درصد برای خانه‌های شهری و 15.3 درصد برای آپارتمان‌ها بود. به گفته تحلیلگران، قیمت‌ها وقتی پایین می‌آیند که این نسبت زیر 12 درصد شود و برای مدت زمان طولانی در آن حالت باقی بماند. برعکس این موضوع هم صادق است. وقتی این نسبت در مدت زمان پایداری به بیش از 20 درصد برسد؛ قیمت‌ها افزایش می‌یابد. برای خریدارانی که هنوز علاقمند به ورود به بازار املاک در بریتیش کلمبیا هستند، این آمار می‌تواند بسیار جذاب به نظر برسد.

محل‌های مناسب برای خرید ملک در ونکوور بزرگ

در همین بازار هم مناطقی در ونکوور بزرگ وجود دارد که از نظر کارشناسان، خرید ملک در آنها منطقی است. در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره کرده و بعد هم به سراغ محله‌های مناسب در منطقه شهری ونکوور می‌رویم.

  • Vancouver
  • Langley
  • Surrey
  • Abbotsford, Mission & Pitt Meadows
  • Richmond, Delta & Tsawwassen
  • Tri-cities
  • North Shore
  • Burnaby & New Westminster

منطقه شهری ونکوور

خرید خانه در شهر ونکوور برای بسیاری از افراد مانند یک رویاست. اما اگر می‌توانید از پس هزینه‌هایش بربیایید، حتما در این منطقه اقدام به خرید کنید. متوسط خانه‌های ویلایی از هم جدا در شهر ونکوور حدود 1.7 میلیون دلار است.

خرید ملک در ونکوور

در بعضی مناطق نیز قیمت‌ها در حال کاهش است. داده‌های هیئت املاک و مستغلات ونکوور نشان می‌دهد که فروش در آوریل سال 2019 به پایین‌ترین میزان خود طی 20 سال گذشته رسیده است. این کندی گسترده در فعالیت فروش، همراه با موجودی فزاینده خانه در منطقه ونکوور بزرگ (GVA)، به این معنی است که قیمت خانه‌ها نسبت به ارزششان کمتر است. این قیمت اکنون در کمترین میزان خود در طی سه سال گذشته، یعنی از سال 2016 به بعد و وقتی گفته می‌شد که بازار به اوج خود رسیده، است.

در خود شهر ونکوور نیز وقتی غرب را با شرق مقایسه می‌کنید، قیمت‌ها هنوز هم با هم تفاوت‌هایی دارند. به عنوان مثال یک خانه حیاط‌دار در شرق ونکوور در حال حاضر 1357200 دلار و 12.1 درصد کمتر از قیمت سال 2018 است. این در حالی است که همان خانه در غرب ونکوور 2948400 دلار قیمت داشته و 13.4 درصد کاهش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

3 محله برتر برای خرید ملک در ونکوور

در ادامه سه نمونه از برترین محلات جهت سرمایه گذاری و خرید ملک در ونکوور هست ذکر شده.

1. محله مارپول (Marpole)

با وجود اینکه قیمت املاک و مستغلات در این شهر آن قدر با تزریق پول خارجی افزایش پیدا کرده، اما هنوز هم املاک این محله ارزشمند است. مارپول هنوز در مرحله رشد است و ممکن است نیم دهه دیگر این رشد طول بکشد. با این وجود برای خریداری که به دنبال خرید خانه در یک محله شهری با ارزش و پتانسیل بالا است؛ گزینه عالی محسوب می‌شود.

اکثر دلالان به این منطقه نمره خوبی نمی‌دهند. اما برای خرید خانه با قیمتی 25 درصد کمتر از متوسط قیمت در اطراف محله‌های ونکوور غربی عالی است. برخی از خریداران پیشتر متوجه شده‌اند که این منطقه ارزش خرید را دارد. در پنج سال گذشته، قیمت‌های این محله 116 درصد افزایش یافته‌اند.

فراموش نکنید که در ونکوور غربی حق بیمه 74 درصد است. این درصد در مقایسه با حق 53 درصدی که در برخی از مناطق دیگر حاکم است عدد قابل توجهی است.

2. محله کیتسیلانو

اگر هنوز هم محله مورد نظر شما ونکوور غربی است و نمی‌توانید از فکر این منطقه خارج شوید، پیشنهاد دوم ما به شما محله کیتسیلانو  یا همان Kitsilano است. این محله ارزان نیست به طوری که در سال 2018 میلادی متوسط قیمت یک خانه در این محله 2615000 دلار بود. یعنی حدود نیم میلیون بیشتر از قیمت متوسط یک خانه در مارپول.

چیزی که کیتسیلانو را از محله مارپول متمایز می‌کند جوی است که در این محله حاکم است. این جو موجب می‌شود که احساس کنید در یک اجتماع واقعی قرار گرفته‌اید. این محله پر از امکانات رفاهی متنوع است. به عنوان مثال برای رفت و آمد می‌توانید به راحتی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید یا پیاده‌روی و دوچرخه سواری را انتخاب کنید. فروشگاه‌های بی‌نظیری‌، مجموعه‌ای از رستوران‌های معروف، کافه‌های دنج و شیک یا چای‌خانه‌های عالی و دسترسی استثنایی به ساحل از جمله ویژگی‌های متمایز کننده این محله محسوب می‌شوند.

محله کیتسیلانو کانادا

علاوه بر این بیشتر خانه‌های این محل دارای باغ‌های قدیمی و بالغی هستند که زیبایی زیادی دارند. خیابان‌های محله کیتسیلانو نیز پُر از درختان بالغ است و برای محافظت از این فضا هر ساخت و ساز جدیدی که تصویب شود باید از قوانین خاص و واحدی پیروی کند. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود که با ورود به این محله احساس خوبی داشته باشید و پرداخت وجه اضافه را نسبت به محله مارپول ترجیح دهید.

آنچه تغییر نکرده است این است که میانگین قیمت خانه در کیتسیلانو هنوز 105 درصد بالاتر از حد متوسط در مترو ونکوور و تقریبا 80٪ بالاتر از ونکوور بزرگ است. با این وجود مالکینی که در این منطقه زندگی می‌کنند معتقدند که هنوز هم امکان افزایش قیمت‌ها وجود دارد. این بدان معناست که قیمت‌های موجود هنوز هم از نظر ارزش و رشد، با هم تناسب ندارند.

3. محله Knight

محله سومی که برای خرید ملک در ونکوور پیشنهاد می‌شود محله Knight است. مانند بسیاری از محله‌های ونکوور جنوبی، این محله نیز محله گرانی در نظر گرفته می‌شود. با وجود اینکه اکنون خانه‌های این منطقه به طور متوسط فقط کمتر از 1.6 میلیون دلار فروخته می‌شوند. محله Knight فرصتی‌هایی را برای خریدارانی فراهم می‌کند که بتوانند در یک محله خوب با پتاسیل رشد بالا سرمایه‌گذاری کنند.

محله Knight

این محله دسترسی خوبی به مرکز شهر ونکوور دارد و خانواده‌ها می‌توانند به راحتی در این مسیر رفت و آمد کنند. جدای از این، امکانات محلی زیادی در Knight فراهم شده که به حمایت از فضای خانواده کمک می‌کند. پارک اسکیت (ساخته شده در سال 2010)، زمین‌های ورزشی و مرکز اجتماعات کنزینگتون از جمله این امکانات رفاهی هستند. Knight یکی از بهترین محله‌هایی است که دید خوبی به کوه‌های شمالی ساحل دارد.

شما علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با کارشناسان مهاجرتی هلدینگ ویستا میتوانید از طریق تکمیل کردن فرم ارزیابی و اکانت اینستاگرام مجموعه با ما در ارتباط باشید.

مهاجرت و دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *