loader image
Search
بهترین رستوران های تورنتو و ونکوور کانادا

بهترین رستوران های تورنتو و ونکوور کانادا ( ایرانی و خارجی )

معرفی بهترین رستوران های ایرانی و خارجی تورنتو و ونکوور کانادا 

بعد‌از‌اینکه ویزای توریستی کانادا را دریافت کردید و به شهر‌های این کشور مثل ونکوور یا تورنتو رفتید، قطعاً دوست دارید سفری بی‌نقص و خوب داشته باشید. غذا‌های خوشمزه کانادایی قطعاً این سفر را برایتان زیباتر می‌کنند، اما آیا می‌دانید که به بهترین رستوران‌های تورنتو و ونکوور کانادا کجا هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟

برای اطلاع از مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی کانادا و آگاهی از هزینه و شرایط آن میتوانید از بهترین مشاوران ویستا بصورت رایگان مشورت بگیرید.

با شناخت بهترین رستوران‌های تورنتو و ونکوور کانادا می‌توانید با انواع غذا‌های خوشمزه دلی از عزا در بیاورید و حتی با فرهنگ غذایی این کشور نیز بیشتر آشنا شوید. این رستوران‌ها با بهترین طعم‌ها و مزه‌ها از شما پذیرایی خواهند کرد تا برای دفعه بعد نیز ترغیب شوید که به آنها مراجعه کنید.

در نقطه مقابل بهترین رستوران‌ها، برخی مراکز غذاخوری متأسفانه با ارائه غذا‌های بی‌کیفیت و قیمت بالا، لذت سفرتان را از بین می‌برند. اگر نمی‌خواهید در دام این مراکز بیفتید، قبل از رفتن به شهر‌های تورنتو یا ونکوور حتماً درباره بهترین رستوران‌های آنجا اطلاعاتی به‌دست بیاورید.

بهترین رستوران های کاندا

معرفی بهترین رستوران های ونکوور  کانادا

اگر بعد از دریافت ویزای گردشگری کانادا ونکوور را برای سفر انتخاب کردید، پیشنهاد می‌دهیم فقط برخی رستوران‌های آن را برای صرف غذا انتخاب کنید که عبارت هستند از:

رستوران L’ABATTOIR

اگر می‌خواهید در یک سازه که عمر آن به قرن نوزدهم میلادی باز می‌گردد، غذای موردعلاقه‌تان را نوش‌جان کنید، توصیه می‌کنیم که به رستوران L’ABATTOIR بروید. در گذشته در این سازه یک زندان وجود داشت که حالا با رستورانی رویایی از مردم برای صرف غذا دعوت می‌کند. آجر‌های مرمت‌شده و چوبی، کاشی‌کاری‌های فوق‌العاده زیبا و … همه از جمله بهترین ویژگی‌های L’ABATTOIR هستند که آن را تبدیل به گزینه اول بسیاری از مردم می‌کنند.

هرچند محیط رستوران لبتوار شیک و لاکچری است، اما به‌صورت غیررسمی بوده و شما با خیال راحت می‌توانید در آنجا غذای سفارشی‌تان را میل کنید.

رستوران HAWKSWORTH

شما قرار است که در رستوران HAWKSWORTH و در محیطی معاصر غذا‌هایی خوشمزه را سفارش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید. این مرکز غذاخوری دارای اتاق‌های مختلفی است که همه آنها با طراحی کلاسیکشان توانسته‌اند نظر بسیاری از مشتری‌ها را جلب کنند. در این مجموعه انواع غذا‌های کانادایی و سنتی مختلف نیز سرو می‌شوند که علاقه مندان می‌توانند برای چشیدن طعم این غذا‌ها به آنجا بروند.

 رستوران Chambar

در تولید غذا‌های رستوران Chambar از هیچ کربنی استفاده نمی‌شود، بنابراین مشتری‌ها می‌توانند در محیطی کاملاً سالم و پر از حس خوب غذایی مقوی را نوش‌جان کنند. به‌دلیل عدم استفاده از کربن در غذا‌های این مجموعه می‌توان آن را در ردیف رستوران‌های دوستدار محیط زیست نیز قرار داد.

سبک تاریخی ساختمان این مرکز غذاخوری نگاه بسیاری از علاقه مندان به تاریخ را به‌خود جلب می‌کند. سطح چیدمان این مرکز نیز به‌صورت بلژیکی بوده و مردم می‌توانند در آنجا در بین طیف گسترده‌ای از انواع غذا‌ها، یکی را به دلخواه سفارش داده و نوش‌جان کنند.

رستوران THE ACORN RESTAURANT

اگر به‌دنبال یک رستوران وجترین برای گیاه‌خواران می‌گردید، ما THE ACORN RESTAURANT را پیشنهاد می‌دهیم که با انواع غذا‌های گیاهی منویی متنوع را به‌وجود آورده است. خوراکی‌های این مجموعه به‌قدری خوشمزه و حرفه‌ای طبخ می‌شوند که حتی غیرگیاه‌خواران نیز مجاب خواهند شد که یک یا حتی چندبار برای خوردن غذا به آنجا بروند.

 رستوران MARKET BY JEAN-GEORGE

یکی از بهترین سرآشپز‌های دنیا یعنی آشپز 3 ستاره میشلن به نام Jean-Georges Vongerichten فعالیت دارد که همین ویژگی تبدیل به نقطه قوت آن‌شده است. البته یکی دیگر از دلایل موفقیت این مرکز غذاخوری را می‌توان به موقعیت مکانی آن ربط دارد که در هتل Shangri-La قرار دارد و باعث می‌شود افراد زیادی به آنجا بروند. شما می‌توانید در طول تمام روز‌های هرهفته و برای هر یک از وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام به MARKET BY JEAN-GEORGE بروید و با گزینه‌هایی کاملاً متنوع دلی از عزا در بیاورید.

این رستوران در طبقه سوم هتل Shangri-La قرار دارد، بنابراین این نکته را در زمان رفتن به آنجا فراموش نکنید.

لیست بهترین رستوران های تورنتو

بهترین رستوران های تورنتو

نوبت به تورنتو می‌رسد، شهری که بسیاری از ایرانی‌ها برای تعطیلات و خوشگذرانی به آنجا ‌می‌روند. آیا بهترین رستوران‌های تورنتو را می‌شناسید؟ این مراکز غذاخوری چه ویژگی‌های خاصی دارند؟

رستوران Scaramouche

یکی از بهترین سرآشپز‌های کانادا به نام ” Keith Froggett ” در این رستوران فعالیت دارد که با تجربه‌کاری 30 ساله خود خوشمزه‌ترین غذا‌ها را برای مشتری‌ها طبق می‌کند. انواع غذا‌های این مجموعه ترکیبی از سبک‌های مدرن و سنتی هستند و به‌شیوه فرانسوی تهیه می‌شوند، به‌همین‌دلیل حتی کانادایی‌ها نیز برای رفتن به آنجا شوروشوق دارند.

این رستوران نمایی بی‌نظیر رو به خیابان‌های تورنتو نیز دارد که حین صرف خوراکی موردعلاقه‌تان در انجا می‌توانید از نمای بی‌نظیر لذت ببرید. توصیه می‌کنیم که برای این تجربه عالی قبل از رفتن به Scaramouche حتماً میزی را برای خود رزرو کنید.

رستوران Nota Bene

Nota Bene توسط یک سرآشپز حرفه‌ای به نام ” David Lee ” مدیریت می‌شود. این مرکز در سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تا‌به‌امروز توانست نام خود را در ردیف بهترین رستوران‌های کانادایی قرار دهد. با رفتن به Nota Bene از تماشای فضای داخلی آن به سبک آردِکو لذت میبری. صندلیهای چرمی و آثار هنری مختلف این فضا نیز قطعاً نظرتان را بهخود جلب خواهند کرد.

در این رستوران نیز منو بهصورت فصلی تغییر میکند و در هر فصل شما میتوانید غذاهایی خوشمزه با مواد اولیه سنتی و محلی تازه نوشجان کنید. پیشنهاد میدهیم در صورت رفتن به این مجموعه حتماً طعم غذای معروف آن یعنی تارت تن ماهی با زنجبیل و گشنیز را بچشید که به‌روشی خاص و حرفهای پخته میشود.

 رستوران Canoe

برای رفتن به Canoe ابتدا باید به بالا برج TD بروید. در این رستوران نیز یک سرآشپز معروف دیگر به نام “ John Home ” فعالیت دارد که با غذاهای سنتی کانادایی طعم اصلی غذاهای کشورش را برای کامتان بهارمغان میاورد. یکی از ویژگیهای خیلی خوب این رستوران تغییرات منوی آن در هر فصل است که باعث میشود افراد بتوانند کاملاً متناسب با فصلهای سال غذاهایی خوشمزه و متنوع را صرف کنند.

یکی از ویژگیهای خیلی خوب Canoe موقعیت مکانی آن است که در طبقه 54 قرار دارد. بدونشک غذا خوردن و تماشای نمای دلپذیر شهر از ارتفاع نسبتاً زیاد لحظاتی ناب و فوقالعاده را برایتان بهارمغان میآورد.

رستوران Richmond Station

وقتی از بهترین رستورانهای تورنتو و ونکوور کانادا صحبت میکنیم، نمیتوانیم از Richmond Station نیز چشم پوشی کنیم. این مرکز غذاخوری نام غذاهای روز را با گچ به روش سنتی برروی یک تخته سیاه مینویسد. آشپزخانه این مجموعه نیز به داخل محوطه دید دارد، بنابراین مردم میتوانند پروسه طبخ غذا را مشاهده کنند. آشپز این رستوران یعنی “ Carl Heinrich ” انواع غذاها را بهصورت کاملاً سالم و بهداشتی در آنجا طبخ میکند تا مشتریها از خوردنشان لذت ببرند.

Richmond Station از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد و هماکنون بهعنوان بهترین رستوران تورنتو شناخته میشود. شما میتوانید در این مجموعه انواع غذاهای گوشتی را نوشجان کنید و از خوردن آنها لذت ببرید.

 

معروف ترین رستوران های تورنتو

  • رستوران AVELO
  • رستوران  KIIN
  • رستوران  CANOE RESAURANT AND BAR
  • رستوران  RICHMOND SATION
  • رستوران  PINKY’S CA PHE
  • رستوران  OJI SEICHI
  • رستوران  GREY GARDENS
  • رستوران  SOTTO SOTTO
  • رستوران  ALO
  • رستوران  LE SELECT BISTRO
  • رستوران  LOUIX LOUIS
  • رستوران  PUKKA

بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

  • Pomegranate Restaurant
  • Banu Restaurant
  • Takht-E-Tavoos
  • North Restaurant(Shomal)
  • Tabriz Restaurant
  • Queen Of Persia
  • Shater Abbas Restaurant
  • Darband Restaurant
  • Khorak Supermarket

رستوران Pomegranate Restaurant به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

رستوران “Pomegranate” یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین رستوران‌های ایرانی در تورنتو است. این رستوران با معرفی غذاهای ایرانی اصیل و با کیفیت، طعم و فضایی ایرانی‌سازی شده، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان جامعه ایرانی و غیرایرانی تورنتو پیدا کند. با دکوراسیونی دلنشین و منوی غنی از غذاهای متنوع ایرانی، “Pomegranate” محلی مناسب برای تجربه‌ی لذت‌بخش فرهنگ و غذاهای ایرانی در تورنتو است.

آدرس: ۴۲۰ College St, Toronto, ON M5T 1T3, Canada

شماره تماس: ۱۴۱۶۹۲۱۷۵۵۷+

ساعت کاری: پنج‌شنبه تا یکشنبه از ۵ بعدازظهر الی ۹ شب

رستوران Banu Restaurant به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

رستوران “Banu” یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایرانی در تورنتو است که با طعم‌های خوشمزه و منوی متنوع خود، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. این رستوران با ارائه غذاهای ایرانی معتبر و با کیفیت، همواره محبوبیت زیادی داشته و مکانی عالی برای تجربه‌ی غذاهای اصیل ایرانی در تورنتو محسوب می‌شود. همچنین، محیط دوستانه و خوشایند رستوران “Banu”، تجربه‌ای خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را برای مشتریانش فراهم می‌کند.

آدرس: 777 Queen St W, Toronto, ON M6J 1G1

شماره تماس: 14167772268+

ساعت کاری: یکشنبه تا پنج‌شنبه از 12 ظهر الی 11 شب – جمعه و شنبه از 12 ظهر الی 12 نیمه شب

رستوران Takht-E-Tavoos به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

رستوران “Takht-E-Tavoos” یکی از جواهرات رستوران‌های ایرانی در تورنتو است. با منوی با کیفیت و انتخاب گسترده از غذاهای ایرانی معروف، این رستوران جایگاه ویژه‌ای در بین علاقمندان به غذاهای ایرانی در تورنتو دارد. همچنین، دکوراسیون زیبا و فضای دلنشین “Takht-E-Tavoos”، تجربه‌ی نهایی را برای مهمانانش فراهم می‌کند، که این رستوران را یک مقصد محبوب برای هر دو گردشگران محلی و گردشگران بین‌المللی در تورنتو می‌سازد.

آدرس: 1120 College St, Toronto, ON M6H 1B5, Canada

شماره تماس: 16473527322+

ساعت کاری: شنبه و یکشنبه از 10 صبح تا 3 بعد از ظهر

رستوران North Restaurant (Shomal) به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

رستوران “شمال” در تورنتو با منوی ویژه‌ای از غذاهای شمال ایران شناخته می‌شود، اما غذاهای اصیل ایرانی دیگر نیز در این رستوران مورد توجه واقع شده‌اند. صاحب اصلی این رستوران از اهالی صومعه سرا گیلان بوده و ایده‌ی تاسیس این رستوران با نام “شمال”، در طول سال‌ها مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان قرار گرفته است. دکوراسیون فوق‌العاده این رستوران هنگام ورود، خاطرات زیبایی از ایران را برای مهمانان تداعی می‌کند. رستوران دو طبقه است و در قسمت ورودی، میز و صندلی‌هایی برای علاقه‌مندان به فضای باز قرار دارد. این رستوران امکان رزرو را فراهم کرده است، بنابراین می‌توانید مهمانی‌های خود را در “شمال” برگزار کنید و از لذت غذاهای شمالی و ایرانی در این فضای دلنشین بهره‌مند شوید.

آدرس: ۱۰۰ Steeles Ave E, Vaughan, ON L4J 7Y1, Canada

شماره تماس: ۱۹۰۵۸۸۱۷۷۰۴+

ساعت کاری: یک‌شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۰ شب، جمعه و شنبه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۱ شب

رستوران Tabriz Restaurant به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

رستوران “تبریز” یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایرانی در تورنتو است. این رستوران با منوی غنی از غذاهای اصیل ایرانی، به ویژه غذاهای محبوب شهر تبریز، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. طعم لذت بخش و کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در “تبریز”، باعث شده تا این رستوران جایگاه خود را در بین بهترین رستوران‌های ایرانی در تورنتو بدست آورد. همچنین، فضای دوستانه و دلنشین این رستوران، مکانی ایده‌آل برای همه‌گیری با دوستان و خانواده و تجربه‌ی لذت بخشی از فرهنگ و غذاهای ایرانی است.

آدرس: 995 Bay St., Toronto, ON M5S 3C4, Canada

شماره تماس: 14169222017+

ساعت کاری: سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 ظهر تا 10 شب – جمعه ها و شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 11

رستوران Queen Of Persia به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

رستوران “ملکه ایران” یکی از جواهرات رستوران‌های ایرانی در تورنتو است. این رستوران با منوی گسترده از غذاهای ایرانی اصیل و با کیفیت، همواره مورد توجه علاقه‌مندان به فرهنگ و غذاهای ایرانی قرار دارد. طعم لذت بخش و تازگی مواد اولیه استفاده شده در هر غذا، از ویژگی‌های بارز رستوران “ملکه ایران” است. همچنین، فضای دوستانه و دلنشین این رستوران، باعث شده تا مشتریان به‌راحتی از لحظات شاد و لذت‌بخش خود در این مکان برخوردار شوند. رستوران “ملکه ایران” یکی از مقاصد محبوب برای تجربه‌ی غذاهای ایرانی در تورنتو محسوب می‌شود.

آدرس: ۶۷۲A St Clair Ave W, Toronto, ON M6C 1B1, Canada

شماره تماس: ۱۴۱۶۶۵۱۵۵۰۰+

ساعت کاری: سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۵ عصر الی ۱۰ شب، جمعه، شنبه و یک‌شنبه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۱ شب، دوشنبه تعطیل است

رستوران Shater Abbas Restaurant به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

رستوران “شاطر عباس” یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایرانی در تورنتو است. این رستوران با منوی متنوع و ارائه‌ی غذاهای اصیل ایرانی، به ویژه غذاهای محبوب شهر شیراز، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مشتریان خود بدست آورد. با دکوراسیون زیبا و فضای دلنشین، “شاطر عباس” مکانی مناسب برای همه‌گیری با دوستان و خانواده و تجربه‌ی لذت بخش فرهنگ و غذاهای ایرانی است.

آدرس: 8141 Yonge St, Thornhill, ON L4J 1W5, Canada

شماره تماس: 19057315299+

ساعت کاری: هر روز از ساعت 11:30 صبح تا 10:00 شب

رستوران Darband Restaurant به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

رستوران “دربند” یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایرانی در تورنتو است. این رستوران با منوی گسترده‌ای از غذاهای اصیل ایرانی، به ویژه غذاهای محبوب منطقه دربند تهران، مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. فضای زیبا و دلنشین رستوران “دربند”، همراه با خدمات با کیفیت و غذاهای تازه و لذت بخش، تجربه‌ی فراموش‌ناپذیری را برای مراجعان به این رستوران ارائه می‌دهد. این رستوران مکانی ایده‌آل برای تجربه‌ی غذاهای ایرانی در تورنتو است و همواره توصیه می‌شود.

آدرس: 879 York Mills Rd, North York, ON M3B 1Y5

شماره تماس: 14164451777+

ساعت کاری: همه روزه از 9 صبح تا 10 شب

رستوران Khorak Supermarket به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

رستوران “خوراک سوپرمارکت” یکی از محل‌های معروف برای خرید و تجربه غذاهای ایرانی در تورنتو است. علاوه بر ارائه‌ی محصولات خوب و با کیفیت در بخش فروشگاه، این رستوران نیز با منوی گسترده‌ای از غذاهای ایرانی معروف و اصیل، محلی محبوب برای علاقه‌مندان به فرهنگ و طعم‌های ایرانی است. فضای دلنشین و خوشایند رستوران “خوراک سوپرمارکت”، مکانی مناسب برای همه‌گیری با دوستان و خانواده و لذت بردن از غذاهای ایرانی در تورنتو است.

آدرس: 6125 Yonge St, North York, ON M2M 3W8, Canada

شماره تماس: 14162217558+

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

بهترین رستوران های تورنتو و ونکوور، ارمغان آور طعم لذیذ غذاهای مختلف

بهترین رستورانهای تورنتو و ونکوور ارمغانآور طعم لذیذ انواع غذاهای خوشمزه هستند و تجربهای لذتبخش از صرف آن را برایتان به هدیه میآورند. شما با رفتن به این رستورانها میتوانید خاطراتی خوش و ماندگار را در این شهرها برای خود بهارمغان بیاورید و تا همیشه با یاداوریشان لبخند بزنید. قطعاً رستورانهای دیگری نیز وجود دارند که نامشان را در این لیست نیاوردیم، اما در بین تمام آنها، گزینههای پیشنهادی بهترین کیفیت و خدمات را ارائه میدهند و قطعاً با رفتنتان به آنجا لذت زیادی میبرید. 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *