loader image
Search
معرفی 5 کسب‌وکار سودآور در کانادا

معرفی 5 کسب‌وکار سودآور در کانادا 2024

کانادا با وجود اینکه کاهش 1.5 درصدی رشد اقتصادی را در سال 2019 تجربه کرده است؛ اما هنوز هم مقصد ایده‌آلی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار سودآور است. مشاغل کوچک با ایده‌های ناب و چابک، بخش مهمی از چرخه اقتصادی این کشور را به حرکت در می‌آورند. بنابراین شما هر سابقه‌ای که داشته باشید، باز هم می‌توانید با یک بررسی دقیق و توجه به بازار، یک کسب‌وکار سودآور در کانادا راه‌اندازی کرده و یک فرصت تجاری سودآور پیدا کنید که متناسب با مجموعه مهارت‌ها و توانایی‌های شما باشد. اگر در مرحله شروع سرمایه‌گذاری جدید در این کشور هستید، این پنج صنعت ارزش فکر کردن را دارند.

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات درباره اخذ ویزای توریستی کانادا و شرایط آن و همچنین تبدیل آن به اجازه کار برای خود و خانواده خود با مشاوران ویستا گستر در تماس باشید.

آشنایی با 5 کسب‌وکار سودآور در کانادا

مشاور املاک در کانادا

نتیجه یک اقتصاد پویا و در حال شکوفایی، رونق بازار خرید و اجاره خانه، آپارتمان و فضاهای اداری است. با رشد و گسترش مشاغل در کانادا، صاحبان مشاغل برای پر کردن جایگاه‌های شغلی باز، به نیروی کار جدید احتیاج دارند. یکی از شغل‌های پردرآمد و پر تقاضا در کانادا، کارشناس املاک است. متخصصان املاک و مستغلات به مردم کمک می‌کنند تا ملک خود را بخرند و بفروشند، اجاره ملک خود را مدیریت کنند یا روی بازار املاک سرمایه‌گذاری کرده و کسب درآمد کنند. این افراد در واقع به عنوان واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل می‌کنند. اگر به اطلاع از نبض بازار علاقه دارید و به طور کلی اجتماعی هستید و مهارت صحبت کردن و متقاعد کردن دیگران را دارید، فعالیت در صنعت املاک و مستغلات می‌تواند بلیت برنده شما و حرفه پر سودی باشد.

با توجه به حاشیه سود 46.5 درصدی این صنعت در سال 2019 و رشد بازار اجاره خانه در کانادا، مشاغل فعال در بازار املاک و مستغلات این کشور جزء مشاغل سودآور محسوب می‌شوند. تقریبا کلیه شرکت‌های کانادایی که حوزه فعالیت‌شان املاک و مستغلات است بنگاه‌های متوسط و کوچک هستند. زیرا فقط 1 درصدشان بیش از 99 کارمند دارند.

راه اندازی مشاور املاک در کانادا

 

حمل و نقل و انبارداری در کانادا

صنعت حمل و نقل و انبارداری شامل خدمات حمل و نقل مسافر و حمل کالا و همچنین انبارداری و ذخیره‌سازی محصولات می‌باشد. نکته جالب در مورد این صنعت این است که شما می‌توانید با خرید یک کامیون کوچک برای خودتان، به صورت انفرادی کار را شروع کرده و سپس با استخدام رانندگان بیشتر و خرید کامیون‌های بیشتر، جاده‌های کشور را به تسخیر خود درآورید.

البته هرگز تصور نکنید که با ورود به این صنعت، باید خدمات خود را محدود به حمل و نقل جاده‌ای کنید. شرکت‌های حمل و نقل کانادایی از طریق خطوط هوایی نیز درآمد کسب می‌کنند. انبارداری و ذخیره‌سازی، خدمت دیگری است که به شما امکان می‌دهد یک کسب‌وکار کوچک شخصی در کانادا راه‌اندازی کنید. اجاره یک انبار با فضای متوسط و رشد سریع می‌تواند شما را به یک کارآفرین موفق در این صنعت تبدیل کند. بر اساس اعلام دولت کانادا، بیش از 86 درصد از بنگاه‌های کوچک و متوسط که مشغول حمل و نقل و انبار‌داری هستند؛ از سال 2016 میلادی به بعد وارد جرگه کسب‌وکارهای سودآور شده‌اند و متوسط درآمد سالانه آنها بیش از 279000 دلار است.

راه اندازی حمل و نقل و انبارداری در کانادا

 

مدیریت و بازیافت ضایعات در کانادا

یکی از کسب‌وکارهای جانبی غیرقابل تفکیک از اقتصادهای در حال رشد، انباشت و بازیافت ضایعات است. با گسترش مشاغل، هر روز در جهان کاغذ بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند، تعداد زیادی وسایل الکترونیکی قدیمی با مدل‌های جدید جایگزین می‌شود و تولید ضایعات ساختمانی بر اثر افزایش فضای اداری جدید نیز بیشتر می‌شود. این تولید برای محیط زیست اصلا خوب نیست. اما خوشبختانه هر روز تعداد مشاغلی که نقشی موثر در ارتقاء آینده‌ای پایدار برای همه مردم دارند؛ در حال افزایش است و اقدامات مهمی را برای جلوگیری از تولید زباله انجام می‌دهند. ضایعات این چنینی هرگز از بین نمی‌روند. این به این معنی است که فرصت‌های زیادی در کانادا برای کارآفرینان آگاه به مشکلات محیط زیست وجود دارد. آنها با راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق در این صنعت، علاوه بر سودآوری می‌توانند به کره زمین کمک کنند. بیش از 86 درصد از شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در این صنعت از سال 2015 میلادی وارد مرحله سودآوری شده‌اند. بنابراین مسیری طولانی پیش روی دارند و هنوز رقبا زیادی وارد این بازار نشده‌‌اند.

راه اندازی مدیریت و بازیافت ضایعات در کانادا

 

خدمات مالی حرفه‌ای در کانادا

آیا در رشته‌های مالی مانند حسابداری، مدیریت مالی یا مشاوره مالی تخصص و مهارت خاصی دارید؟ اگر چنین است، می‌توانید یک کسب‌وکار خوب و سودآور را با استفاده از تخصص خود در کانادا راه‌اندازی کنید. در واقع با شروع این بیزینس، بدون نیاز به سرمایه خاصی می‌توانید دانش و تخصص خود را به عنوان سرمایه انسانی بفروشید. اگر به قانون کانادا اشراف دارید و می‌توانید به مشاغل کمک کنید تا مالیات کمتری بپردازند و یا روند حسابداری و محاسبه حقوق و دستمزد آنها را ساده‌تر کنید؛ می‌توانید مشتریانی زیادی برای خود پیدا کنید. این مشتریان به خاطر مهارت و دانش شما حاضرند پول بپردازند.

یکی دیگر از مزایای مشاغل خدمات مالی حرفه‌ای این است که اگر علاقه به یادگیری داشته باشید، می‌توانید مجموعه مهارت‌های خود را به طور مداوم بروز کنید و مشتریان را بیش از پیش راضی نگه دارید. با ورود به این شغل دیگر برایتان مهم نیست که اقتصاد چه تغییراتی را تجربه می‌کند یا چه فناوری جدیدی وارد بازار شده است. در هر صورت شما مشتریان خاص خودتان را دارید. از سال 2019 میلادی به بعد؛ شرکت‌هایی که خدمات حرفه‌ای مالی ارائه می‌دهند در کانادا عملکرد خوبی داشته‌اند و نسبت به سال 2018 نرخ رشد 1.9 درصدی را تجربه کرده‌اند.

راه اندازی خدمات مالی حرفه‌ای در کانادا

راه‌اندازی مراکز ورزشی و تفریحی در کانادا

اگر به تناسب اندام علاقه دارید، می‌توانید از عشق خود به ورزش و تناسب اندام برای خلق یک کسب‌وکار کوچک و سودآور استفاده کنید. باشگاه‌های تناسب اندام و به طور کلی باشگاه‌های ورزشی طی چند سال گذشته در آمریکای شمالی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. حتی ورزش‌های انفرادی نیز مشتریان خاصی در این کشور دارند.

اگر در رشته‌هایی مانند کراس فیت، کیک بوکسینگ، ورزش‌های رزمی، یوگا یا هر یک از گرایش‌های تناسب اندام تخصص دارید؛ با انتخاب مکان مناسب و دانستن نحوه فروش مهارت خود، می‌توانید برای شروع یک کسب‌وکار سودآور در کانادا اقدام کرده و به سرعت موفقیت کسب کنید.

گزارش‌های منتشر شده از سوی دولت کانادا در سال 2015 نشان می‌دهند که تقریبا 70 درصد مراکز ورزشی و تفریحی در این کشور سودآور بوده‌اند. افرادی که توانستند ار نظر تجاری بیشتر روی کسب‌وکار خود تمرکز کنند، سود بیشتری کسب کرده‌اند. به طور متوسط ​​درآمد سالانه این صنعت 312000 دلار است.

فراموش نکنید که شروع یک کسب‌وکار کوچک به شما این استقلال را می‌دهد که مسئولیت سرنوشت و موفقیت شخصی و شغلی خود را بر عهده بگیرید. ضمن اینکه می‌توانید با ورود به صنعت مورد علاقه خود، از نظر حرفه‌ای و تخصصی نیز هر روز بیشتر رشد کنید. صنایع بسیاری وجود دارد که می‌توانید به عنوان یک کارآفرین در کانادا در آنها موفق شوید. نکته اصلی پیدا کردن شغل و حرفه‌ای است که برای شما مناسب و متناسب با توانایی‌هایتان است.

راه‌اندازی مراکز ورزشی و تفریحی در کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *