loader image
Search
بهترین شغل های دانشجویی در کانادا + پردرآمدترین مشاغل

بهترین شغل های دانشجویی در کانادا + پردرآمدترین مشاغل

اگر شرایط مالی خیلی مساعدی ندارید، با دریافت ويزای تحصيلی كانادا و رفتن به این کشور باید به فکر گرفتن یک شغل مناسب باشید. بهترین شغل‌های دانشجویی در کانادا فرصتی را برایتان فراهم می‌آورند تا درآمد داشته باشید و به‌واسطه آنها هزینه‌های تحصیلی، زندگی و خورد و خوراک خود را بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ویزای تحصیلی کانادا میتوانید با مشاوراین و وکلای مجرب ویستاگستر در ازتباط باشید.

بهترین شغل‌های دانشجویی در کانادا مزیت‌های زیادی دارند و به شما در‌داشتن یک زندگی با رفاه مناسب کمک می‌کنند. این شغل‌ها باید ویژگی‌های مختلفی نیز داشته باشند که از جمله آنها می‌توان به درآمد مناسب، زمان کاری کم و … اشاره کرد.

اگر توانستید در کشور کانادا شغلی پاره‌وقت برای خود انتخاب کنید تا در کنار تحصیلات کسب درآمد داشته باشید، زندگی در این کشور دیگر به شما سخت نمی‌گذرد. البته که شما باید سختی‌های کار‌کردن در کنار درس خواندن را بپذیرید تا آینده خود را بسازید.

مزیت های بهترین شغل های دانشجوی در کانادا

قبل از اینکه بخواهیم بهترین شغل‌های دانشجویی در کانادا را معرفی کنیم، بد نیست که درباره مزیت‌هایی این مشاغل نکته‌هایی را بگوییم. با دانستن این نکته‌ها بیشتر ترغیب می‌شود که در کشور کانادا حتی با‌داشتن رفاه مالی مناسب شغلی را به‌عنوان شغل پاره‌وقت انتخاب کنید:

پرداخت هزینه های جبرانی

زندگی در کشور خود دردسر‌هایی به‌منظور تأمین مخارج زندگی دارد. حالا فرض کنید که قرار است در کشوری غریبه مثل کانادا زندگی کنید، در این صورت باید هزینه‌های بیشتری بپردازید. برای جبران این هزینه‌ها یک شغل پاره‌وقت برای دانشجویان می‌تواند بسیار مناسب باشد.

استقلال مالی

با کار‌کردن در کنار درس خواندن استقلال مالی دارد و دائماً نیازی به منتظرماندن برای تأمین مالی از سمت خانواده یا مراجعه مختلف ندارید. در این صورت به راحتی می‌توانید نیاز‌های خود را در کشور کانادا به‌واسطه حقوقی که به دست می‌آورید، برآورده کنید. به‌طور کلی با داشتن کار پاره‌وقت استقلال مالی مناسبی به دست می‌آورید که در مسیر رسیدن شما به خواسته‌هایتان کمک زیادی می‌کند.

تجربه کاری

بسیاری از شرکت‌ها یا ارگان‌های مختلف در کشور کانادا از متقاضیان درخواست رزومه کاری می‌کنند. حالا اگر آنها بعد از فارغ‌التحصیلی رزومه کاری نداشته باشند، باید چندین سال دیگر از عمر خود را سپری کنند تا رزومه به دست آورند. اما با انجام شغل‌های دانشجویی در کنار درس‌خواندن می‌توانید به‌مرور رزومه کاری خود را نیز تکمیل کنید. حالا به هر شرکتی که بروید، با فراغ بال پذیرای شما خواهند بود.

توسعه مهارت ها

یکی دیگر از مزیت‌های شغل‌های دانشجویی توسعه مهارت‌ها است. شما می‌توانید شغلی کاملاً مخالف با رشته تحصیلی خود انتخاب کنید و در این زمینه مهارت به دست آورید. حالا بعد از فارغ‌التحصیلی در واقع شما 2 مهارت دارید که یکی مربوط به رشته تحصیلی و دیگری مربوط به شغلی است که در آن مشغول به کار بوده‌اید؛ بنابراین فرصت‌های کاری بیشتری نسبت به افراد معمولی سر راه شما قرار می‌گیرند.

پردرآمدترین مشاغل دانشجویی در کاناد در سال 2024

معرفی بهترین شغل های دانشجویی در کانادا

در صورت گرفتن جاب آفر کانادا، می‌توانید در بهترین شغل‌های دانشجویی در این کشور مشغول به کار شوید که عبارتند از:

رانندگی تاکسی اینترنتی

همانطور که در کشور ایران رانندگی در تاکسی‌های اینترنتی به یکی از شغل‌های پرطرفدار تبدیل‌شده است، در کشور کانادا نیز مردم امکان فعالیت در این مشاغل را دارند. شما می‌توانند به‌عنوان راننده تاکسی‌های اینترنتی در پلتفرم‌های مربوطه ثبت‌نام کنید و در زمان‌های بیکاری مشغول به این کار شوید. رانندگی تاکسی اینترنتی می‌تواند درآمد‌هایی بسیار بیشتر از شغل‌های معمولی برایتان در پی داشته باشد. البته این کار جزء رانندگی مهارت دیگری را در شما ارتقاء نمی‌دهد، بنابراین اگر به فکر پیشرفت هستید، شغل دیگری را انتخاب کنید.

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کانادا می‌توانند برای هر ساعت 15 تا 30 دلار کسب کنند.

مترجمی

اگر به‌عنوان یک دانشجوی غیر بومی در کانادا مشغول به تحصیل هستید، چه خوب که به‌عنوان مترجم مشغول به کار شوید. مترجمی شغلی انعطاف‌پذیر است، بنابراین می‌توانید ساعت کاری آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. شما می‌توانید به‌عنوان مترجم بازرگانان یا شرکت‌های خاص در کانادا کار کنید یا به ترجمه متن و … بپردازید.

درآمد مترجم‌ها در کشور کانادا بین 14 تا 55 دلار است.

پیش خدمتی

بیشتر کسانی که در کشور کانادا توانسته‌اند از طریق تحصیل به مدارج بالا برسند، از شغل‌های ساده شروع کرده‌اند. اگر شما می‌خواهید در این کشور پیشرفت داشته باشید، هیچ اشکالی ندارد که در شغل پیش‌خدمتی مشغول به کار شوید. پیش‌خدمت شرکت‌ها، رستوران‌ها یا هتل‌ها درآمد نسبتاً خوبی در این کشور به دست می‌آورد.

شما می‌توانید در این شغل تقریباً در هر ساعت حدود 20 دلار درآمد داشته باشید.

نویسندگی

نویسندگی و تولید محتوا از جمله شغل‌های پرطرفداری است که توانسته در سراسر دنیا محبوبیت زیادی به دست آورد. شما می‌توانید به‌عنوان نویسنده روزنامه‌ها و مجله‌های کشور کانادا مشغول به کار شوید. اگر در این زمینه از شما رزومه می‌خواهند، پس شانس خود را در دنیای وب امتحان کنید. ابتدا دانش خود را درباره سئو و تولید محتوای متنی بالا ببرید و سپس با فعالیت به‌عنوان نویسنده در وبسایت‌های مختلف درآمد خیلی خوبی به دست آورید.

درآمد نویسنده‌ها در کشور کانادا برای هر ساعت تقریباً 55 دلار است.

معلم خصوصی

آیا مهارت خاصی دارید؟ چرا روی آن به‌عنوان شغل دانشجویی خود حساب باز نمی‌کنید؟ عده زیادی تمایل به یادگرفتن مهارت شما دارند، بنابراین می‌توانید به‌عنوان معلم خصوصی برای آنها مشغول به کار شوید. زمانی که تعداد دانشجویان شما افزایش پیدا کنند، درآمد‌های شما هم به‌مرور بالا می‌رود و حتی شاید در آینده این شغل را به‌عنوان شغل دائمی خود انتخاب کردید.

یک معلم خصوص در کشور کانادا برای هر ساعت مبلغی حدود 30 تا 60 دلار دریافت می‌کند.

مربی تناسب اندام

برای اینکه مربی تناسب اندام شوید، باید به‌خوبی درباره برنامه‌های ورزشی و تغذیه‌ای اطلاعات کافی داشته باشید. شما باید بدانید که هر فرد متناسب با ویژگی‌های بدنی خود چه ورزش‌ها و تغذیه‌هایی باید داشته باشد تا به اندام ایده‌آل خود برسد. اگر بتوانید در این زمینه مهارت کافی به دست آورید، باشگاه‌های ورزشی زیادی انتظارتان را می‌کشند. شما همچنین می‌توانید با فروختن برنامه ورزشی و غذایی کسب درآمد داشته باشید.

درآمد مربی تناسب اندام در کشور کانادا برای هر ساعت بین 75 تا 100 دلار است.

سگ گردانی

شاید تعجب کنید، اما در کشور کانادا برای حیوانات خانگی ارزش زیادی قائل هستند، به‌همین منظور خانواده‌هایی که حیوان خانگی مثل سگ دارند، افرادی را استخدام می‌کنند تا در طی روز سگ را به گردش ببرد. سگ‌گردانی در کشور کانادا شغل مناسب برای دانشجو‌هایی است که مهارت خاصی در زمینه‌ای ندارند و به‌دنبال کسب درآمد برای گذران زندگی و پرداخت هزینه‌های تحصیلی هستند.

حقوق سگ‌گردانی در کشور کانادا برای هر سال به‌صورت پیاده‌روی گروهی 16 دلار بابت یک ساعت است. اگر بخواهید به‌صورت خصوصی در این شغل کار کنید، برای هر ساعت 20 تا 25 دلار دریافت می‌کنید.

طراحی وب

همگام‌شدن با تکنولوژی و فناوری اطلاعات می‌تواند برای هر کسی سودمند باشد. مهم نیست که در کدام شاخه از تکنولوژی فعالیت دارید، به هر حال درآمد‌های فوق‌العاده‌ای انتظار شما را می‌کشند. یکی از بهترین شغل‌ها در حوزه تکنولوژی طراحی وب است. شما می‌توانید به‌عنوان یک طراح وب‌سایت مشغول به کار شوید و با کد‌نویسی و دانش طراحی خود درآمد‌های خیلی خوبی در این زمینه به دست آورید.

طراح‌های وب‌سایت برای هر ساعت درآمدی بین 15 تا 20 دلار در کشور کانادا دارند.

باریستا

برای اینکه تبدیل به یک باریستا حرفه‌ای شوید، باید نحوه سرو نوشیدنی‌ها مثل قهوه را به‌خوبی بدانید. باریستا برخلاف تصور بسیاری از افراد شغلی حساس است، چون خیلی به طعم قهوه‌ای که می‌خورند، اهمیت می‌دهند و کوچکترین مشکلی در قهوه می‌تواند دردسر‌های زیادی برای باریستا به‌وجود آورد. با فعالیت در شغل باریستایی می‌توانید به‌مرور مهارت خود را در این زمینه ارتقاء دهید، سرمایه جمع کنید و سپس یک کافه بخرید. حالا با فعالیت در این کشور دیگر هیچ نیازی به شغل دیگری ندارید.

کار در هتل

یکی از شغل‌هایی که دانشجویان می‌توانند برای کسب درآمد نسبتاً مناسبی روی آن حساب باز کنند، کار در هتل است. برای کار در هتل باید مهارت‌های زبانی خوبی داشته باشید، چون در هتل معمولاً مسافرانی از کشور‌های مختلف رفت‌و‌آمد دارند. برای کار در هتل باید به فعالیت در شیفت‌های مختلف به‌خصوص شب هم تن دهید تا بتوانید از این کار کسب درآمد داشته باشید.

درآمد کار در هتل برای هر ساعت حدود 30 دلار تعیین می‌شود.

آشپز

آیا آشپزی خوبی دارید؟ چرا دستپخت خود را محک نمی‌زنید؟ اگر یک آشپز حرفه‌ای در زمینه پخت غذا‌های موردعلاقه کانادایی‌ها هستید، پس به‌سراغ یک رستوران حرفه‌ای برای استخدام بروید. شما حتی با یادگرفتن طرز تهیه غذا‌های ایرانی نیز می‌توانید در رستواران‌های ایرانی کانادا مشغول به کار شده و درآمد‌های خود را روز‌به‌روز افزایش دهید.

آشپز‌ها برای کار در کانادا بابت هر ساعت 12 تا 20 دلار دریافت می‌کنند.

فروشندگی

اگر هیچ شغلی پیدا نکرده‌اید، فروشندگی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شما می‌توانید به‌عنوان فروشنده در فروشگاه‌ها و مراکز خرید مختلف مشغول به کار شوید. همچنین شما امکان تهیه اجناسی از فروشگاه‌های ارزان‌قیمت و فروش آنها با قیمت بیشتر را در بازار دارید تا خیلی زود به درآمدی که انتظار آن را می‌کشید، برسید.

فروشندگی در کانادا بر اساس نوع کاری که انجام می‌دهید، بین 25 تا 60 دلار تعیین می‌شود.

پرستار بچه

بسیاری از خانواده‌های کانادایی به فعالیت زن و مرد در بیرون از خانه برای تأمین هزینه‌های زندگی اعتقاد دارند، بنابراین باید به‌دنبال پرستار مناسب برای فرزندانشان باشند. اگر مهارت خوبی در برقراری ارتباط با بچه‌ها دارید و از سروکله‌زدن با آنها خسته نمی‌شوید، چه خوب که به‌عنوان پرستار بچه در کانادا مشغول به کار شوید.

هر پرستار بچه برای هر سال در کشور کانادا حقوقی میانگین 16 دلار دریافت می‌کند.

حداقل دستمزد دانشجویی در کانادا در سال 2024

حداقل دستمزد دانشجویی 15.60 دلار در ساعت است. حداقل دستمزد از اول اکتبر 2024 به 17.20 دلار در ساعت و حداقل دستمزد دانشجویی به 16.20 دلار در ساعت افزایش خواهد یافت. حداقل نرخ اضافه کاری یک و نیم برابر نرخ دستمزد عادی کارمند برای ساعات کاری اضافه تر از 44 ساعت در هفته است.

حداقل دستمزد دانشجویی نیز به 15.60 دلار در ساعت افزایش یافت. از اول اکتبر 2024، دولت انتاریو حداقل دستمزد را از 16.55 دلار به 17.20 دلار در ساعت افزایش خواهد داد. با این حال، بسته به نوع کار و تخصص، دانشجویان بین‌المللی ممکن است در کانادا تا 30 تا 75 دلار در ساعت درآمد داشته باشند، در حالی که حداقل دستمزد از 11.45 تا 22.50 دلار در ساعت متغیر است.

کارهای پاره وقت در کانادا برای دانشجویان: میانگین حقوق و شرایط

آیا می‌دانستید که داشتن مجوز تحصیلی به شما اجازه کار پاره وقت در کانادا را هم می‌دهد؟ این روش خوبی برای کسب درآمد اضافی برای پوشش هزینه‌ها، کسب تجربه کاری ارزشمند و شبکه‌سازی با سایر متخصصان است.

کانادا به دلیل سیستم آموزشی جهانی‌اش و محیط امن و پذیرای خود، مقصد محبوب دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در خارج از کشور است. با بیش از 215000 دانشجوی هندی که در کانادا تحصیل می‌کنند، واضح است که این کشور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانشجویان بین‌المللی است.

برای واجد شرایط بودن برای کار پاره وقت در کانادا، باید مجوز تحصیلی معتبر داشته باشید و تمام وقت در یک موسسه آموزشی مشخص ثبت نام کرده باشید. شما مجاز هستید در طول سال تحصیلی حداکثر 20 ساعت در هفته و در طول تعطیلات تابستانی تمام وقت کار کنید.

مزایای کار پاره وقت در کانادا

قبل از آشنایی با شرایط لازم برای کار پاره وقت، بیایید به مزایای برخی از بهترین کارهای پاره وقت برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا نگاهی بیندازیم:

جبران هزینه‌ها: تحصیل در کانادا قطعا هزینه بر است. کار پاره وقت دانشجویان بین‌المللی در کانادا می‌تواند منبع درآمدی باشد که برای تامین بخشی از هزینه‌های تحصیل و زندگی در کانادا استفاده شود.

استقلال مالی و مسئولیت‌پذیری: با داشتن شغل دانشجویی در کانادا، تا حدودی مستقل از نظر مالی خواهید شد و یاد می‌گیرید چگونه در یک کشور خارجی و به تنهایی امور مالی خود را مدیریت کنید. همچنین، این تجربه به شما می‌آموزد که چگونه مسئولانه خرج کنید و پس‌انداز داشته باشید. با این کار، ذهنیت رشد در شما شکل می‌گیرد و به دنبال راه‌هایی برای دستیابی به موفقیت بیشتر خواهید بود.

کسب تجربه کاری: کارهای پاره وقت در کانادا برای دانشجویان هندی می‌تواند یک تجربه کاری غنی باشد. این قطعا به رزومه شما ارزش افزوده می‌دهد و نشان می‌دهد که فردی سخت‌کوش هستید که حاضرید برای تحقق رویای تحصیل در کانادا تلاش بیشتری کنید.

توسعه مهارت‌ها: کارهای دانشجویی در کانادا مهارت‌های زیادی را به شما می‌آموزد که در زندگی حرفه‌ای و شخصی به شما کمک خواهد کرد. شما مدیریت زمان، روحیه تیمی، مهارت‌های ارتباطی، ابتکار عمل، نحوه تعادل بین کار و تحصیل و اعتماد به نفس را یاد خواهید گرفت.

انواع کارهای پاره وقت برای دانشجویان بین‌المللی

اگر به دنبال بهترین کارهای پاره وقت برای دانشجویان در کانادا هستید، به مشاغلی که در زیر برای دانشجویان داخل و خارج از دانشگاه معرفی شده‌اند، نگاهی بیندازید:

  1. کارهای داخل دانشگاه

آسان‌ترین راه برای کار پاره وقت در کانادا، جستجوی کارهای داخل دانشگاه است. این قطعاً به شما کمک می‌کند در زمان و هزینه رفت و آمد صرفه‌جویی کنید. از آنجایی که شما در خود دانشگاه حضور خواهید داشت، می‌توانید بین کار و تحصیل خود تعادل برقرار کنید. همچنین، شما بخشی از جامعه دانشگاهی خواهید بود. فرصت‌های شغلی در دانشگاه محدود است، بنابراین در صورت ایجاد فرصت شغلی، سریع اقدام کنید. می‌توانید مشاغل داخل دانشگاه را در یکی از بخش‌های زیر پیدا کنید:

  • کتابخانه
  • دفتر اداری
  • کافه تریا
  • کتاب‌فروشی
  • راهنمای دانشگاه
  • پشتیبانی فنی
  • دستیار آموزشی

3. کارآموزی یا دوره‌های کارورزی

کار کردن به عنوان یک دانشجوی کارآموز به معنای کار کردن برای برآورده کردن نیازهای برنامه تحصیلی شماست. این کار ممکن است در داخل یا خارج از دانشگاه باشد. این نوع اشتغال، آموزش عملی و تجربه در یک محیط حرفه‌ای را فراهم می‌کند و فارغ‌التحصیلان را برای بازار کار آماده می‌کند. کارآموزی بسیار شبیه به مفهوم کارآموزی است، که در آن به عنوان بخشی از برنامه تحصیلی خود، آموزش عملی دریافت خواهید کرد. اگر کار بخشی از برنامه تحصیلی شما باشد، به مجوز کارآموزی نیاز خواهید داشت.

درباره فریلنسری چه می‌دانید؟

بیایید درباره فریلنسری صحبت کنیم. بسیاری از مقالات کمک به دانشجویان به شما می‌گویند که می‌توانید با کار به‌عنوان یک فریلنسر پاره‌وقت به راحتی پول به دست آورید، بدون اینکه حرفی از حرفه واقعی بزنند. گاهی اوقات ادعا می‌کنند که شما 30 دلار یا بیشتر در ساعت درآمد خواهید داشت. آن‌ها دروغ نمی‌گویند – می‌توانید، اما این اتفاق نادر است، بنابراین آن‌ها هم کاملا راست نمی‌گویند.

بیایید چند چیز را روشن کنیم: فریلنسرها بسته به تجربه، مهارت و غیره قیمت‌های خود را تعیین می‌کنند، اما تصمیم‌گیری در مورد استخدام یا عدم استخدام آن‌ها بر عهده مشتریان است. پیدا کردن مشتری، به خصوص به عنوان یک دانشجو، سخت است، اما به هیچ وجه غیرممکن نیست.

پلتفرم‌های فریلنسری زیادی آنلاین وجود دارد که می‌توانید برای پیدا کردن کار در آن‌ها ثبت‌نام کنید، بنابراین کمبود فرصت برای پیدا کردن کار نخواهید داشت. آنچه ما واقعاً می‌خواهیم بگوییم این است: اگر می‌خواهید به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی به صورت فریلنسری کار کنید، امتحان کنید، اما نمی‌توانیم درآمد ثابت را تضمین کنیم.

اگر می‌خواهید این کار را امتحان کنید، به نقاط قوت خود تکیه کنید و کاری را انجام دهید که در آن مهارت دارید (یا علاقه‌مند به بهتر شدن در آن هستید).

سه مورد از بهترین مشاغل فریلنسری برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا عبارتند از:

  • مترجم با توجه به اینکه شما حداقل به دو زبان صحبت می‌کنید، این می‌تواند پول آسان باشد!
  • نویسنده محتوا نوشتن کلمات در اینترنت (مثل همین‌هایی که می‌خوانید!). البته باید به مهارت‌های ادبی خود اعتماد داشته باشید.
  • توسعه‌دهنده / طراح وب این یک تخصص است و برای دانشجویان علوم کامپیوتر یا طراحی گرافیک ایده‌آل است. البته دستمزد معمولا عالی است!

بهترین شغل های دانشجویی در کانادا با درآمدهای عالی

این لیست تنها نقطه شروع است. بهترین راه پیش روی شما، تحقیق درباره کسب‌وکارها و سازمان‌های محلی برای یافتن گزینه‌های موجود، چه در دانشگاه و چه خارج از دانشگاه است. امیدواریم لیست مشاغل دانشجویی ما در کانادا به شما در جستجوی شغل در طول تحصیل در خارج از کشور کمک کرده باشد و برای شما در ادامه مسیر تحصیلی‌تان آرزوی موفقیت داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا با ما در ارتباط باشید.

بهترین شغل‌های دانشجویی در کانادا می‌توانند درآمد‌های عالی را نصیب شما کنند. البته شما باید این شغل‌ها و ویژگی‌های آنها را بشناسید و درباره پیچ و خم هر یک اطلاعات کافی به دست‌آورید تا کسب درآمد از طریق آنها دیگر برایتان کار مشکلی نباشد. شغل‌های دانشجویی هرچند مهارت کمتری می‌طلبند، اما گاهی به‌خصوص در فصل امتحانات طاقت‌فرسا می‌شوند که شما باید این سختی را به جان بخرید تا بتوانید با کار در بهترین شغل و تحصیل در بهترین رشته درآمد‌های خیلی خوبی بسازید.

سوالات متداول

دانشجویان بین‌المللی چقدر می‌توانند در کانادا به صورت پاره وقت درآمد داشته باشند؟

میانگین دستمزد ساعتی برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا بین 13 تا 20.42 دلار کانادا در ساعت متغیر است و به استان، شهر و نوع شغل بستگی دارد. دانشجویان بین‌المللی مجاز هستند در طول ترم تحصیلی حداکثر 20 ساعت در هفته و در طول تعطیلات تمام وقت کار کنند.

چقدر یک دانشجوی بین‌المللی می‌تواند در کانادا درآمد داشته باشد؟

میانگین حقوق سالانه یک دانشجوی بین‌المللی در کانادا 62,425 دلار کانادا یا 32.01 دلار کانادا در ساعت است. با این حال، مقدار واقعی درآمد شما بسته به شغل، تجربه و سطح تحصیلاتتان متفاوت خواهد بود.

آیا می‌توانم به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی در کانادا 40 ساعت در هفته کار کنم؟

خیر، دانشجویان بین‌المللی مجاز به کار بیشتر از 20 ساعت در هفته در طول ترم‌های تحصیلی نیستند. با این حال، آن‌ها مجاز هستند در طول تعطیلات تمام وقت کار کنند.

بهترین شغل پاره وقت در کانادا کدام است؟

انتخاب بهترین شغل پاره وقت در کانادا به عوامل مختلفی مانند مهارت‌های شما، علایق، و برنامه زمانی تحصیلی بستگی دارد. هر یک از مشاغلی که ذکر کردید مزایا و معایب خاص خود را دارند. بیایید نگاهی دقیق‌تر به هر یک از آن‌ها بیندازیم:

  • پیشخدمت/بارمن (میانگین 13 دلار کانادا در ساعت): این شغل می‌تواند بسیار اجتماعی باشد و فرصت‌های خوبی برای انعام گرفتن وجود دارد. اما ساعات کاری ممکن است نامنظم باشد و نیاز به توانایی کار زیر فشار دارد.
  • دستیار فروش (میانگین 14 دلار کانادا در ساعت): اگر از تعامل با مشتریان لذت می‌برید، این شغل می‌تواند برای شما مناسب باشد. ساعات کاری معمولاً منظم‌تر از کار در رستوران است.
  • باریستا (میانگین 14 دلار کانادا در ساعت): اگر از قهوه و محیط‌های آرام لذت می‌برید، این شغل می‌تواند گزینه خوبی باشد.
  • پیاده‌روی سگ (میانگین 15 دلار کانادا در ساعت): اگر عاشق حیوانات هستید، این شغل می‌تواند ترکیبی عالی از ورزش و درآمد باشد.
  • معلم خصوصی (میانگین 16 دلار کانادا در ساعت): اگر در یک موضوع خاص مهارت دارید، می‌توانید دانش خود را به دیگران آموزش دهید و درآمد کسب کنید.
  • راننده سرویس اشتراکی/پیک موتوری (میانگین 19 دلار کانادا در ساعت): این شغل می‌تواند انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشد، اما نیاز به یک وسیله نقلیه و گواهینامه رانندگی معتبر دارد.

کار پاره وقت در کانادا چند ساعت است؟

طبق تعریف، کار پاره وقت حداکثر 20 ساعت در هفته و کار تمام وقت حداکثر 40 ساعت در هفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *