loader image
Search
چگونه ارزان تر به آلمان سفر کنیم؟

سفر ارزان به آلمان : چگونه ارزان تر به آلمان سفر کنیم؟

آلمان یکی از مقاصد گردشگری بسیاری از توریست‌ها در سرتاسر دنیا است. هر ساله گردشگران زیادی به این کشور سفر می‌کنند و خاطره‌ای زیبا برای خود به جا می‌گذارند. خبر خوب این که شما می‌توانید حتی با‌داشتن بودجه‌ای محدود به آلمان بروید و از گشت و‌گذار در شهر‌های مختلف این کشور لذت ببرید. برای اطلاع از شرایط ویزا شنگن اروپا میتوانید با کارشناسان ویستا در تماس باشید.

آلمان مهد تاریخ و تمدن است و با جاذبه‌های گردشگری مختلف توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. طبیعت بکر، آثار تاریخی، فرهنگ غنی، قیمت م

ناسب خدمات و محصولات و … همه دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند تا زیباترین خاطرات را از سفر برایتان رقم بزنند.

با دریافت ویزای شینگن آلمان و رفتن به این کشور، فرصتی برای کشف تجربه‌های جدید به‌وجود می‌آورید. آلمان با سطحی رفاهی بالا و اقتصاد پیشرفته میزبان شماست تا سفری عالی را برایتان به هدیه بیاورد. قبل از سفر بد نیست که درباره ارزان‌ترین راه سفر به آلمان اطلاعاتی به‌دست آورید. شما می‌توانید با جلوگیری از صرف هزینه‌های اضافه همچنان از سفرتان لذت ببرید. اما چطور؟

چرا آلمان را برای سفر انتخاب کنیم؟

آلمان پر از جاذبه‌های گردشگری مختلف است. از دیوار برلین گرفته تا کوه‌های آلپ زیبایی این کشور را به رختان می‌کشند. برخی از جاذبه‌های دیگر آلمان عبارت هستند از:

  • جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی: موزه لودویگ، موزه پرگامون، کلیسای جامع کلن، برج کخ
  • جاذبه‌های طبیعی: جنگل سیاهپوش، پارک ملی باواریا، سواحل بالتیک
  • شهر‌های گردشگری: برلین، هامبورگ، فرانکفورت، لایپزیگ، اشتوتگارت
  • جاذبه‌های تفریحی: سالن‌های کنسرت، پارک‌های مختلف و …

نحوه سفر ارزان به آلمان

بعد از دریافت ویزای آلمان چگونه سفری ارزان به این کشور داشته باشیم؟ این سؤالی است که تقریباً ذهن تمام گردشگران را به‌خود جلب می‌کند. برای این سؤال پاسخ‌های مختلفی وجود دارد.

برنامه ریزی دقیق

شما باید از قبل یک برنامه‌ریزی دقیق برای سفرتان داشته باشید. کدام مناطق گردشگری را برای تفریح انتخاب می‌کنید؟ چه غذا‌هایی می‌خورید؟ اقامتگاه‌تان کجاست؟ چه خرید‌هایی انجام می‌دهید؟ وسایل نقلیه مورداستفاده‌تان در این کشور چیست؟ پاسخ تمام این سؤال‌ها می‌تواند در‌داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق کمکتان کند.

از جمله هزینه‌برترین موارد در سفر به آلمان هتل، بلیط هواپیما و خوردوخوراک هستند؛ اگر بتوانید ارزانترین بلیط‌ها را رزرو کنید، در هتل‌های مناسب اما مقرون‌به‌صرفه اقامت داشته باشید و به‌جای رستوران‌های گران‌قیمت به رستوران‌های معمولی‌تر بروید، قطعاً در مدیریت بودجه‌تان عملکرد بهتری خواهید داشت.

انتخاب زمان سفر مناسب

تمام کشور‌های جهان در برخی از روز‌های سال پررفت‌و‌آمدتر از مابقی روز‌ها هستند. شما می‌توانید با انتخاب زمان مناسب جلوی هزینه‌های اضافه را بگیرد. در فصل تابستان و زمستان معمولاً گردشگران زیادی به کشور آلمان سفر می‌کنند. قاعدتاً در این زمان مراکز اقامتی قیمت‌های بیشتری برای خدمات ارائه می‌دهند، بلیط هواپیما گرانتر می‌شود و مراکز خرید نیز سود بیشتری روی محصولاتشان می‌آورند.

شما می‌توانید در فصل‌های بهار و پاییز به آلمان بروید. در این فصل‌ها معمولاً گردشگران کمتری به این کشور سفر می‌کنند، بنابراین هزینه‌ها به‌میزان قابل‌توجه‌ای کاهش پیدا خواهد کرد. البته این کشور در فصل‌های پرتقاضا در زیباترین حالت خود قرار دارد، بنابراین با در‌نظر‌گرفتن این موضوع زمان سفرتان را تعیین کنید.

رزرو بلیط ارزان هواپیما

اگر سری به آژانس‌های هواپیمایی یا وب‌سایت‌های رزرو بلیط بزنید، با قیمت‌های مختلفی روبرو می‌شوید. در واقع بلیط‌های هواپیما در مدل‌های متنوعی به فروش می‌رسند؛ از فرست‌کلاس گرفته تا اکونومی و … قیمت‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. برای سفر ارزان باید دور بلیط‌های لاکچری مثل فرست‌کلاس را خط بکشید، چون قیمت آنها معمولاً چندین‌برابر بلیط‌های معمولی است.

قیمت بلیط‌های چارتری نیز نسبت به بلیط‌های پرواز منظم مناسبتر است. شما می‌توانید از چندین ماه قبل نیز بلیط خود را رزرو کنید تا لحظه آخری مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای تهیه بلیط نشوید.

انتخاب هتل اقتصادی

هتل‌ها به‌صورت 1 تا 5 ستاره فعالیت می‌کنند. هرچه ستاره‌های یک مرکز اقامتی بیشتر باشد، یعنی خدمات رفاهی بیشتری در اختیارتان می‌گذارد. شما می‌توانید به هتل‌هایی با ستاره‌های کمتر بروید تا نیازی به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای اقامت در آنجا نداشته باشید.

گاهی هزینه اقامت در یک هتل 5 ستاره چندین‌برابر مراکز اقامتی یک ستاره است؛ بنابراین با در‌نظر‌گرفتن این موضوع اگر مدیریت هزینه‌ها برایتان اهمیت دارد، از همین‌حالا به‌دنبال ارزانترین اقامتگاه‌ها در آلمان باشید.

اگر دوست یا آشنایی در آلمان دارید، به‌منظور مدیریت بهتر هزینه‌ها بهتر است چند روزی مهمان ایشان باشید. قطعاً با انجام این کار دیگر نیازی نیست بابت هر شب ماندن در این کشور بودجه‌ای را صرف کنید.

نحوه سفر ارزان به آلمان

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

استفاده از خدمات ترانسفر هتل‌ها یا اجاره ماشین، گرفتن تاکسی و … هزینه‌های زیادی برایتان می‌تراشد. اگر به‌دنبال ارزان‌ترین راه سفر به آلمان می‌گردید، توصیه می‌کنیم از سیستم حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنید. در صورت انجام این کار هزینه‌هایتان کاهش پیدا می‌کنند.

خوشبختانه سیستم حمل‌و‌نقل عمومی کشور آلمان پیشرفته است و راحتی زیادی برایتان به‌ارمغان می‌آورد. این سیستم برای تمام مناطق نیز وجود دارد، برای همین در صورت استفاده از آن می‌توانید به هر نقطه‌ای از شهر‌های مختلف این کشور سفر کنید.

انتخاب شهرهای ارزان

انتخاب شهر‌های ارزان قیمت‌تر برای سفر می‌تواند در مدیریت بهتر هزینه‌ها کمکتان کند. برخی شهر‌های آلمان گران هستند، بنابراین برای رزرو هتل، خرید مایحتاج، خوردوخوراک و … باید در آنجا بودجه هنگفتی را در نظر بگیرید.

از اقامتگاه‌های مناسب گرفته تا مواد غذایی با قیمت مقطوع، سرگرمی‌های ارزان، دستمزد‌های کم و … در شهر‌های ارزانتر کانادا باعث می‌شود تا گردشگران به‌منظور مدیریت بهتر بودجه‌شان به آنجا سفر کنند.

انتخاب رستوران های ارزان قیمت

رستوران‌ها حتی در ایران از لحاظ قیمتی با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع یک غذا در یک رستوران لاکچری قیمت چند برابری نسبت به رستورانی معمولی دارد، بنابراین با در‌نظر‌گرفتن این موضوع سعی کنید مراکز غذاخوری ارزان‌قیمت‌تری را برای صرف وعده‌های صبحانه، ناهار و شام انتخاب کنید.

شما حتی می‌توانید به‌جای رفتن به رستوران مواد غذایی را تهیه کرده و در محل اقامتتان غذای خانگی بپزید، با انجام این کار دیگر نیازی به رفتن به مراکز غذاخوری نیز نخواهید داشت.

بازدید از جاذبه های گردشگری ارزان

برخی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بلیط‌های مخصوص دارند که برای تهیه‌شان باید هزینه‌ای بپردازید. قطعاً رفتن به این اماکن باعث می‌شود تا بخشی از بودجه‌تان را صرف کنید. شما می‌توانید به‌جای انجام این کار، به‌سراغ جاذبه‌های گردشگری رایگان آلمان بروید. خوشبختانه بسیاری از پارک‌ها، مناطق جنگی، تفریحات و … در آلمان رایگان هستند و از جذابیت بالایی نیز برخوردارند، بنابراین قطعاً هیجان و حس خوبی از سفر را برایتان به‌ارمغان خواهند آورد.

برخی از سازمان‌های گردشگری برای بازدید از بعضی جاذبه‌ها تخفیف‌هایی ارائه می‌دهند که استفاده از این تخفیف‌ها نیز باعث می‌شود تا بودجه‌بندی بهتری داشته باشید.

انتخاب مراکز خرید مناسب

برخی از مراکز خرید به‌دلیل موقعیت مکانی بهتر، اجاره بهای ماهیانه بیشتر و … قیمت‌های زیادتری بابت محصولاتشان ارائه می‌دهند. قطعاً در صورت خرید از این مراکز بخش زیادی از بودجه‌تان صرف خواهد شد. اگر به‌دنبال ارزان‌ترین راه سفر به آلمان می‌گردید، ما رفتن به بازار‌های معمولی را توصیه می‌کنیم. با گشتن در این بازار‌ها قطعاً محصولاتی مشابه مراکز خرید لاکچری پیدا می‌کنید که با قیمت‌های مقطوعتری عرضه می‌شوند.

چانه زدن

اگر به مراکز خرید آلمان رفتید، چانه‌زدن را فراموش نکنید. بعضی‌ها فکر می‌کنند که چانه‌زدن فقط مخصوص فرهنگ ایران است، در‌صورتی‌که مردم آلمان نیز در حین خرید برای دریافت تخفیف بیشتر چانه می‌زنند. این موضوع برای گردشگران بیشتر صدق می‌کند، چون برخی فروشندگان سودجو وقتی متوجه غریبه‌بودن آنها می‌شوند، قیمت بالاتری روی محصولاتشان می‌آورند.

مهارت چانه‌زدن را یاد بگیرید و از آن برای دریافت تخفیف‌های مختلف استفاده کنید. خجالت نکشید، مهم بودجه‌بندی مناسب شماست.

هیجانات را کنترل کنید

وقتی به سفر می‌روید، هیجان‌زده می‌شوید و علاقه به کشف تجربه‌های جدید دارید؛ این تجربه‌ها می‌توانند برایتان گران تمام شوند، بنابراین مراقبت هیجاناتتان نیز باشید! مثلاًشاید  با رفتن به مراکز خرید بسیاری از محصولات یا خدماتی را ببینید که گره‌ای از کارتان باز نمی‌کنند، اما صرفاً به‌دلیل هیجان سفر آنها را می‌خرید که قطعاً این موضوع باعث هزینه‌برتر‌شدن سفرتان خواهد شد.

در نظر گرفتن بودجه ای مشخص

حتی اگر توانایی پرداخت هزینه‌های زیاد را دارید، به‌منظور یادگیری مهارت مدیریت مالی سعی کنید فقط یک بودجه مشخص برای سفر در نظر بگیرید و بیشتر از آن هزینه نکنید. شما باید توان مدیریت هزینه‌هایتان را داشته باشید و از هیجانات بی‌مورد بپرهیزید. انجام این کار یک مهارت است که در سایر بخش‌های زندگی نیز به کمکتان می‌آید.

سفر با تورهای گردشگری

سفر به تنهایی برایتان بسیار هزینه‌بر است، اما در صورت رفتن با تور‌های گردشگری به آلمان بسیاری از هزینه‌های بی‌مورد کاهش پیدا می‌کنند. تور‌های گردشگری با‌داشتن قرارداد با هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مختلف قیمت‌ها را به‌میزان قابل‌توجه‌ای کاهش می‌دهند، بنابراین فرصت خوبی هستند تا با نام‌نویسی در آنها تجربه سفر به یکی از زیباترین کشور‌های اروپایی یعنی آلمان را داشته باشید.

سفر ارزان به آلمان با کاهش هزینه ها

با انتخاب ارزان‌ترین راه سفر به آلمان می‌توانید جلوی صرف هزینه‌های اضافه را بگیرید. قطعاً اگر دانش اقتصادی نداشته باشید، انجام این کار کمی برایتان سخت است. اما توصیه می‌کنیم که با برنامه‌ریزی درست و عمل به‌سایر روش‌های مدیریت هزینه‌ها یک بودجه‌بندی مناسب داشته باشید.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ارزان‌ترین راه سفر به آلمان با وکلای مهاجرتی مشورتی داشته باشید. این افراد با تکیه بر دانش و آگاهی خود کمکتان می‌کنند تا یک برنامه مناسب برای سفرتان بچینید. کارشناس‌ها همچنان بلیط‌ها، هتل‌ها و بازار‌های ارزان آلمان را نیز می‌شناسند، بنابراین با معرفی آنها به شما در کاهش هزینه‌ها کمک خواهند کرد. کارشناس‌های ویستا سیر در این زمینه آماده خدمت‌رسانی به شما خواهند بود، بنابراین همین‌حالا با آنها تماس بگیرید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *