loader image
Search
سریع ترین روش مهاجرت به یونان

سریع ‌ترین روش مهاجرت به یونان کدام است؟

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به یونان وجود دارد که برخی از آنها ممکن است حتی چندین سال زمان ببرند. طولانی‌شدن زمان مهاجرت باعث می‌شود که مشکلات زیادی برایتان به‌وجود بیاید که یکی از مهمترین آنها دیرتر رسیدن به خواسته‌ها و ساختن یک زندگی مناسب در کشور مقصد است. اگر شما هم در زمینه گرفتن ویزا و مهاجرت به یونان نگران مشکل زمان هستید، پس باید به‌دنبال سریعترین روش مهاجرت باشید.

سریع‌ترین روش مهاجرت به یونان باعث می‌شود که شما ظرف مدت کوتاهی بتوانید صلاحیت کافی برای رفتن به این کشور را به دست آورید. حالا سفارت با ارائه گلدن ویزای یونان یا ویزای معمولی شما هیچ مشکلی ندارد و در مدت زمانی کوتاه مدارک لازم را برای شما صادر می‌کند.

یونان سرزمین فلاسفه، فرصت‌های زیادی برای پیشرفت پیش روی شما می‌گذارد. این کشور هر چند شاید برخی محدودیت‌ها برایتان به همراه داشته باشد، اما مزیت‌های فوق‌العاده‌ای هم به ارمغان می‌آورد که به‌واسطه آنها می‌توانید پیشرفت خیلی خوبی داشته باشید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که از سریع‌ترین روش مهاجرت به یونان استفاده کرده، هر چه زودتر به این کشور بروید و یک زندگی رو به رشد را به خود هدیه دهید.

سریع ترین روش مهاجرت به یونان چیست؟

اقامت یونان از طریق تمکن مالی یکی از سریعترین روش‌های است که به‌واسطه آن می‌توانید به سرزمین فلاسفه بروید و زندگی تازه خود را شروع کنید. در این روش شما باید برخی تعهدات و شرایط را برآورده کنید تا بتوانید ویزای خود را از سفارت این کشور بگیرید.

یکی از مهمترین شرایطی که باید برای استفاده از این‌روش داشته باشید، داشتن درآمدی مشخص است. شما باید در کشور مبدا درآمدی بین 2000 تا 2500 یورو به دست آورید. درآمد سالانه شما نیز باید حداقل 24000 یورو باشد تا سفارت کانادا اولین تیک برای ارائه اقامت از طریق تمکن مالی را به شما بزند.

مبالغی که گفتیم، در حداقلی‌ترین شرایط ممکن ذکر شده‌اند و در برخی موارد شاید نیاز به درآمد بیشتری هم داشته باشید. هر چه درآمد شما بیشتر از این مبالغ باشند، شانس شما هم بیشتر می‌شود. در نقطه مقابل اگر درآمد کمتری کسب کنید، متأسفانه سفارت با درخواست شما موافقت نخواهد کرد.

این نکته را در نظر بگیرید که مبلغی که ذکر‌شده، صرفاً برای معتبربودن شرایط مهاجرت به‌واسطه تمکن مالی است. وقتی که به یونان می‌روید، هزینه‌های زندگی و مسائل مختلف بیشتر می‌شود و شما باید چاره‌ای برای پرداخت هزینه‌ها هم بیندیشید.

بهترین و سریعترین روش مهاجرت به یونان

مزیت های سریعترین روش مهاجرت به یونان چیست؟

گرفتن اقامت از طریق تمکن مالی مزیت‌های مختلفی دارد که با دانستن آنها ترغیب می‌شوید که هر چه سریعتر از این‌روش درخواست خود برای گرفتن ویزا را ثبت کنید. مهمترین مزیت این روش سرعت بالای دریافت ویزا است؛ در واقع در صورت استفاده از این‌روش در مدت زمان کمتری نسبت به سایر روش‌ها می‌توانید اقامت خود را بگیرید. شما کافیست تا مدارک خود را ارائه دهید و ثابت کنید که تمکن مالی دارید تا سفارت با درخواست شما موافقت کند.

در صورت مهاجرت از طریق تمکن مالی نیازی به تأمین فعالیت تجاری نیست. در واقع در برخی از روش‌های مهاجرتی شما حتماً باید در کشور یونان فعالیت تجاری داشته باشید تا بتوانید به این کشور بروید، اما از طریق تمکن مالی هیچ نیازی به انجام این کار نیست. در واقع شما می‌توانید به‌عنوان مالک یا سهامدار در کسب‌و‌کاری که در کشور مربوطه راه‌اندازی کرده‌اید، فعالیت خود را ادامه دهید.

در صورتی که از طریق تمکن مالی به کشور یونان بروید، امکان بهره‌برداری از سیستم آموزشی و درمانی آنجا را هم دارید که این یکی از مزیت‌های فوق‌العاده‌ای است که برایتان به همراه دارد.

نحوه اثبات تمکن مالی برای مهاجرت به یونان چگونه است؟

برای اینکه بتوانید از طریق تمکن مالی به کشور یونان مهاجرت کنید، در مرحله اول باید بتوانید به‌روش قانونی و با استناد به دارایی‌های خود ثابت کنید که امکان تمکن مالی دارید. برای این منظور مواردی وجود دارد که باید تمام آنها را در نظر بگیرید:

حساب بانکی

شما باید مدارک و حساب بانکی خود را به سفارت ارائه دهید تا ثابت شود که امکان تأمین هزینه‌های زندگی خود را در کشور مقصد دارید.

گواهی اشتغال

شما باید مدارکی را ارائه دهید که سوابق اشتغال و درآمدی شما را نشان می‌دهند تا سفارت مطمئن شود از پس هزینه‌های خود در کشور یونان بر می‌آیید.

دارایی های ثابت

شما باید اسنادی را ارائه دهید که ثابت می‌کنند مالک دارایی‌های باارزشی مثل سهام، ملک یا خودرو هستید.

سرمایه گذاری

ارائه مدارکی به‌منظور سرمایه‌گذاری در کشور مقصد در زمینه بازار سهام، ملک و … می‌تواند تضمینی برای امکان تمکن مالی شما در کشور مقصد باشد.

پشتوانه بانکی

شما باید بتوانید یک ضمانت‌نامه بانکی بگیرید یا از شخص یا سازمانی نامه تضمین داشته باشید تا هزینه‌های شما را ضمانت کنند.

مراحل درخواست ویزای تمکن مالی یونان چیست؟

با آگاهی از اینکه تمکن مالی سریعترین روش مهاجرت به یونان است، باید مراحلی را طی کنید تا از این طریق بتوانید به کشور یونان بروید. برای این‌روش در مرحله اول ویزای توریستی یونان را بگیرید. شما باید مدتی را به این کشور بروید و در آنجا زندگی کوتاهی داشته باشید. برای این منظور سفارت به شما ویزای شینگن نوع C را ارائه می‌دهد.

بعد از اینکه مدت ویزای توریستی شما به پایان رسید و به کشور خود بازگشتید، مبلغی بین 25000 تا 3000 یورو را به حساب بانکی خود در کشور یونان واریز کنید. حالا باید به‌سراغ کنسولگری یا سفارت یونان بروید و با ارائه درخواست خود منتظر تصمیم اخذشده توسط کارشناس‌های این مرکز باشید.

بعد از اینکه درخواست ارائه ویزای تمکن مالی شما تأیید شد، باید مراحل بیومتریک، اداری و امنیتی را پشت سر بگذارید. بعد از گذراندن تمام این مراحل، سفارت یونان برای شما و همراهانتان اقامتی 2 ساله را در نظر می‌گیرد.

مدارک لازم برای گرفتن ویزا از طریق تمکن مالی

اگر می‌خواهید که از طریق تمکن مالی ویزای کشور یونان را بگیرید، ارائه برخی مدارک الزامی است. با ارائه این مدارک سفارت قانع می‌شود که شما به‌عنوان یک شخص با هویت مشخص می‌خواهید به یونان بروید و قصد ایجاد هیچ‌گونه مشکلی را در این کشور ندارید. مهمترین مدارکی که باید برای گرفتن ویزا از طریق تمکن مالی به سفارت یونان ارائه دهید، عبارتند از:

  • پاسپورت
  • بیمه سفر
  • سوابق کیفری
  • عکس‌های رنگی
  • ترجمه مدارک
  • گواهی تمکن مالی
  • فرم درخواست

مدارک مورنیاز برای دریافت ویزا ممکن است که در طول زمان تغییر کنند؛ بنابراین برای اطلاع از جدیدترین و دقیقترین مدارک باید با کارشناس‌های فعال در زمینه مهاجرت به یونان مشورت کنید.

بعد از اینکه مدارک را ارائه دادید، سفارت یونان تازه کار خود را شروع و شرایط شما را برای مهاجرت به این کشور بررسی می‌کند. بعد از بررسی مدارک در صورت تأیید آنها با درخواست شما موافقت‌شده و می‌توانید به‌سراغ مراحل بعدی برای مهاجرت به کشور یونان بروید.

سریعترین روش مهاجرت یونان که دردسرهای کمی دارد

سریعترین روش مهاجرت یونان دردسر‌های کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد. در این‌روش شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاهی تأیید اداره مهاجرت کشور یونان را بگیرید و با خیال راحت به این کشور بروید. در صورت استفاده از تمکن مالی دغدغه‌های زندگی در یونان هم برایتان کمتر می‌شود، بنابراین می‌توانید تمام تمرکز خود را روی پیشرفت بگذارید و به مدارجی که می‌خواهید در این کشور برسید. با رفتن به یونان زندگی تازه‌ای برای شما شروع می‌شود، به‌شرط اینکه تمکن مالی خوبی داشته باشید و از لحاظ مالی برای زندگی در این کشور با چالشی مواجه نشوید. اگر هنوز سؤالی در این زمینه دارید، سؤال خود را با کارشناس‌ها و مشاور‌های حرفه‌ای امور مهاجرتی در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *