loader image
Search
معرفی 24 عدد از بهترین فرانچایز های کانادا در سال 2024

معرفی 24 عدد از بهترین فرانچایز های کانادا

فرانچایز در کانادا فراتر از یک استراتژی کسب و کار است؛ بلکه مسیری امن و قابل اعتماد برای کارآفرینی به شمار می‌آید. این سیستم به شما امکان می‌دهد کسب و کاری را با پشتوانه‌ی یک برند شناخته‌شده و معتبر راه‌اندازی کنید و از این طریق، امنیت بیشتری را برای سرمایه‌گذاری خود به ارمغان آورید. این مقاله به بررسی 24 فرنچایز برتر و پرسود کانادا در سال 2024 می‌پردازد. در این مقاله، جزئیاتی درباره‌ی متوسط سود سالانه‌ی آن‌ها، حداقل سرمایه‌ی مورد نیاز و مراحلی که برای خرید فرانچایز در کانادا باید طی شود، ارائه خواهد شد.

همچنین، ما به فرصت‌های تجاری دیگری نیز می‌پردازیم که از لحاظ دسترسی و قیمت مقرون به صرفه هستند. هدف نهایی ما این است که به شما در تصمیم‌گیری‌های تجاری‌تان اطمینان خاطر دهیم.

اگر قصد دارید برای اهداف مهاجرتی، مالکیت چنین کسب و کاری را در نظر بگیرید، لازم به ذکر است که برخی الزامات و فرآیندهای حقوقی خاص وجود دارد که باید دنبال شود. در این مقاله به این موارد نیز خواهیم پرداخت.

هنگام بررسی اعتبار مالی یک فرنچایز، صرفاً اعداد و ارقام اهمیت ندارند. بلکه احتمال هیجان‌انگیز بازگشت قابل توجه سرمایه نیز مطرح است. بازگشت سرمایه (ROI) یک معیار مالی حیاتی است که سودآوری سرمایه‌گذاری را اندازه‌گیری می‌کند. این عدد با تقسیم سود خالص بر سرمایه‌ی اولیه و بیان نتیجه به صورت درصد محاسبه می‌شود.

با در نظر گرفتن حداقل سرمایه‌ی مورد نیاز و متوسط سود سالانه، این دیدگاه می‌تواند تصویری واضح از بازگشت بالقوه‌ی سرمایه (ROI) ارائه دهد و در نهایت، شور و شوق شما را در تصمیم‌گیری تقویت کند. ما از تیم هورتون به‌عنوان مثالی برای درک بهتر مفهوم بازگشت سرمایه استفاده می‌کنیم.

در صورت سرمایه‌گذاری با حداقل مبلغ (500,000 دلار کانادا)، بازگشت سرمایه (ROI) شما می‌تواند بین 60 تا 80 درصد باشد. در صورت سرمایه‌گذاری با حداکثر مبلغ (1,000,000 دلار کانادا)، بازگشت سرمایه (ROI) شما می‌تواند بین 30 تا 40 درصد باشد.

این ارقام نشان‌دهنده‌ی بازگشت قابل توجه سرمایه است و بیانگر این است که تیم هورتون یکی از پرسودترین فرانچایزهای کانادا به شمار می‌رود. با این حال، مهم است توجه داشته باشید که مالکیت کسب و کار با مجموعه‌ای از ریسک‌ها و چالش‌ها نیز همراه است. عوامل متعددی می‌توانند بر این اعداد تأثیر بگذارند، از جمله:

  • موقعیت: شایان ذکر است که مکان‌هایی با رقابت کمتر یا تردد بیشتر، درآمد بیشتری به همراه داشته و پتانسیل رشد بیشتر و سودآوری بالاتر را دارا هستند.
  • بهره‌وری عملیاتی: مدیریت اثربخش و عملیات کارآمد در افزایش سود و کاهش هزینه‌ها نقش اساسی دارد.
  • وضعیت بازار: توانایی شما در جهت‌گیری بر اساس پویایی بازار محلی، ترجیحات مصرف‌کنندگان و شرایط اقتصادی، سودآوری آن را تعیین می‌کند. عواملی مانند سطح رقابت در منطقه، سهم بازار کسب و کار و پتانسیل رشد در بازار باید در نظر گرفته شود.
  • کمک و آموزش: تیم ویستا گسترآموزش‌ها و راهنمایی‌های گسترده‌ای را برای توانمندسازی مالکان کسب و کار جهت دستیابی به حداکثر پتانسیل تجاری آن‌ها ارائه می‌دهد. این موارد شامل برنامه‌های آموزشی جامع، پشتیبانی مستمر از طرف فرانچایزدهنده و دسترسی به شبکه‌ای از مالکان کسب و کار باتجربه است. این حمایت می‌تواند به سرمایه‌گذاران جدید در مواجهه با چالش‌های راه‌اندازی کسب و کار جدید کمک کند و شانس موفقیت آن‌ها را افزایش دهد.

 

معرفی پرسودترین فرانچانیز ها در کانادا در سال 2024

بهترین فرانچایز های کانادا

 

1.تیم هورتون

تیم هورتون یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای کانادایی در جهان و همچنین بزرگترین فرنچایز کانادایی در این کشور است. این شرکت که در سال 1964 توسط بازیکن هاکی کانادایی، تیم هورتون تأسیس شد، در حال حاضر دارای بیش از 5500 شعبه در 13 کشور دنیا می‌باشد. به همین دلیل، این غول صنعت کافی‌شاپ به یکی از پرسودترین فرنچایزهای کانادا تبدیل شده است.

این شرکت پیشرو در صنعت، فرصت‌های جذابی را برای علاقه‌مندان به کسب و کار جهت دریافت حق امتیاز (فرنچایز) برای راه‌اندازی شعبات آینده‌ی خود ارائه می‌دهد. برای احراز شرایط مالی اولیه جهت تبدیل شدن به یک فرنچایزگیرنده‌ی تیم هورتون، باید دارای حداقل ارزش خالص 500,000 دلار کانادا و 100,000 دلار کانادا وجوه در دسترس (بدون بدهی) باشید. همچنین، داشتن سابقه‌ی راه‌اندازی یا مدیریت کسب و کار نیز از الزامات است.

2. Canada Bread

در حوزه‌ی فرنچایزهای غذایی، کمپانی Canada Bread بزرگترین عملیات نانوایی تجاری را در کانادا را داراست. این فرنچایز که در سال 1911 تأسیس شده، در حال حاضر دارای بیش از 1000 شعبه می‌باشد. در سال 2014، این شرکت توسط غول صنعت نان صنعتی Grupo Bimbo خریداری شد که در 33 کشور جهان فعالیت می‌کند.

برای دریافت حق امتیاز (فرنچایز) از این برند، باید از طریق شعبه‌ی عملیات کانادایی آن‌ها که با نام Bimbo Canada شناخته می‌شود، اقدام کنید. این فرصت فرنچایز، نیازمند تأمین 25 درصد از کل سرمایه‌گذاری به صورت وجه نقد در دسترس (بدون بدهی) است. کل هزینه سرمایه‌گذاری بین 20,000 تا 450,000 دلار کانادا متغیر است.

3. Pizza Pizza

پیتزا پیتزا از زمان تأسیس در سال 1967، پیتزاهای خوشمزه‌ای را در کانادا عرضه می‌کند. در حال حاضر، این شرکت محبوب پیتزا، دارای بیش از 730 شعبه در سراسر کشور است. پیتزا پیتزا به عنوان یکی از بهترین فرنچایزهای غذایی در کانادا، فرصت‌های عالی کسب و کاری را برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی پیتزا ارائه می‌دهد.

برای دریافت حق امتیاز (فرنچایز) پیتزا پیتزا، متقاضی باید حداقل سرمایه‌ی اولیه‌ی 150,000 دلار کانادا برای افتتاح یک شعبه‌ی جدید داشته باشد. همچنین، حداقل ارزش خالص شما باید 250,000 دلار کانادا باشد.

4. Petro-Canada

شرکت سوخت پترو-کانادا در سال 1975 تأسیس شد و در سال 2009 با شرکت Suncor ادغام گردید. در حال حاضر، این شرکت دارای بیش از 1500 جایگاه پمپ بنزین خرده فروشی، 300 جایگاه Petro-Pass و 50 توزیع‌کننده‌ی عمده در سراسر کشور می‌باشد.

اگر مایل به مالکیت یک جایگاه پمپ بنزین پترو-کانادا هستید، باید سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام دهید. هزینه‌های اولیه‌ی فرنچایز بسته به عواملی مانند ارزش زمین و اندازه‌ی محوطه، از 1.5 میلیون دلار کانادا تا 6 میلیون دلار کانادا و حتی بیشتر متغیر است. گزینه‌ی کم‌هزینه‌تر، تبدیل شدن به یک خرده‌فروش است که در این صورت سرمایه‌ی اولیه‌ی هر شعبه 30,000 دلار کانادا خواهد بود.

5. Mr. Lube Canada

با توجه به فعالیت در صنعت خودروسازی، مالکیت یک فرنچایز آقای لوب می‌تواند یک سرمایه‌گذاری پرسود به شمار رود. این شرکت کانادایی که در سال 1976 تأسیس شده، در حال حاضر دارای بیش از 170 شعبه در سراسر کشور است.

برای کسب مالکیت این فرنچایز خدمات خودرویی، متقاضیان باید دارای نقدینگی بین 600,000 تا 800,000 دلار کانادا باشند. در حال حاضر، فرصت‌های زیادی برای دریافت حق امتیاز (فرنچایز) در سراسر استان‌های انتاریو و آلبرتا وجود دارد. با این حال، این شرکت در اکثر استان‌های کانادا شعبه دارد.

6. Booster Juice

از سال 1999، بوستر جویس اسموتی‌های خوشمزه و سالمی را برای مشتریان کانادایی خود عرضه می‌کند. اگرچه این شرکت یکی از تازه‌تأسیس‌ترین شرکت‌های این لیست است، اما توانسته به بیش از 400 شعبه در سراسر کشور گسترش یابد.

در میان فرنچایزدهندگان کانادایی، این شرکت شرایط خرید نسبتاً مناسبی را برای متقاضیان فرنچایز در نظر گرفته است. برای افتتاح یک شعبه‌ی فرنچایز بوستر جویس، حداقل ارزش خالص مورد نیاز 500,000 دلار کانادا است. کل هزینه‌ها، از جمله مبلغ اولیه‌ی حق امتیاز (فرنچایز) 30,000 دلاری، بین 375,000 تا 390,000 دلار کانادا متغیر است.

7. Boston Pizza

اولین شعبه‌ی Boston Pizza در سال 1964 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون، این فرنچایز کانادایی توانسته است بیش از 372 شعبه در سراسر کشور تأسیس کند. این رستوران و بار محبوب، به‌عنوان برند شماره‌ی یک رستوران‌های با پذیرایی غیررسمی در کانادا شناخته می‌شود.

Boston Pizza یکی از پرسودترین فرنچایزهای کانادا به شمار می‌رود و این موضوع با میانگین فروش ناخالص بیش از 2.86 میلیون دلار کانادا در شعب فرنچایز این شرکت تأیید می‌شود. این فرنچایزدهنده حتی برای شرکای تجاری جدید خود، 0 درصد حق امتیاز بر فروش الکل در نظر گرفته است. برای مالکیت یک فرنچایز Boston Pizza، به حداقل ارزش خالصی بین 1.5 تا 2 میلیون دلار کانادا نیاز خواهید داشت.

8. Canadian Tire Gas+

گاز + یکی از زیرمجموعه‌های برند Canadian Tire است، اما فرصت‌های فرنچایزینگ مجزایی را از فروشگاه‌های بزرگ این شرکت ارائه می‌دهد. این فرنچایزدهنده‌ی صنعت خودرو، در حال حاضر دارای بیش از 270 جایگاه سوخت در سراسر کشور است.

فرنچایز Gas+ شرایط خرید پایین‌تری نسبت به سایر فرنچایزها ارائه می‌دهد و حداقل سرمایه‌ی اولیه‌ی آن بین 50,000 تا 90,000 دلار کانادا است. با این حال، بسته به شرایط بازار و موقعیت مکانی، ممکن است نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشد. در صورت انتخاب شما به عنوان فرنچایزگیرنده، قراردادها به مدت یک سال منعقد می‌شوند.

9. Pet Valu

پت ولو یکی از پرسودترین فرنچایزها در حوزه‌ی حیوانات خانگی در کانادا به شمار می‌رود. این فرنچایز کانادایی که در سال 1976 تأسیس شده، در حال حاضر دارای بیش از 400 شعبه است و هدف آن حضور در تمامی استان‌های کانادا می‌باشد.

هزینه‌ی دریافت حق امتیاز (فرنچایز) پت ولو می‌تواند بین 538,000 تا 724,000 دلار کانادا متغیر باشد. به همین دلیل، از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت فرنچایز انتظار می‌رود که حداقل ارزش خالصی معادل 500,000 دلار کانادا و دارایی‌های نقدی حداقل 200,000 دلار کانادا داشته باشند.

10. CARSTAR Canada

یکی دیگر از فرنچایزهای پیشرو کانادایی در صنعت تعمیر تصادفات، کارستار (CARSTAR) است. این شرکت در سال 1994 تأسیس شد و در حال حاضر دارای 300 شعبه در سراسر کانادا می‌باشد. در سال 2015، کارستار توسط Driven Brands، شرکت مادرِ بسیاری از کسب و کارهای خدمات خودرویی، خریداری شد.

هزینه‌ی اولیه‌ی حق امتیاز (فرنایز) برای کارستار 14,995 دلار کانادا به همراه حداقل بودجه‌ی 5,000 دلاری کانادا برای برندسازی است. بسته به موقعیت مکانی شما، ممکن است به ارتقاء‌های اضافی نیاز باشد که سرمایه‌ی بیشتری را می‌طلبد.

11. Country Style Food

کمپانی Country Style Food در سال 1963 در تورنتو، انتاریو شروع به کار کرد. این شرکت قهوه و دونات، عمدتاً در استان انتاریو فعالیت دارد و در کل کانادا دارای بیش از 250 شعبه می‌باشد.

هزینه‌ی حق امتیاز (فرنایز) 35,000 دلار کانادا به همراه سرمایه‌ی نقدی تقریباً 35 تا 40 درصد از کل هزینه‌ی راه‌اندازی است که بسته به موقعیت مکانی متغیر است. دوره‌ی اولیه‌ی قرارداد فرنایز 10 سال است و امکان تمدید دو دوره‌ی 5 ساله نیز وجود دارد. حق امتیاز پرداختی به فرنچایزدهنده نیز درصدی از کل فروش است که در این مورد معادل 4.5 درصد از مجموع فروش می‌باشد.

12. Thai Express

تای اکسپرس به‌عنوان برترین رستوران تایلندی با خدمات سریع در دنیا، یکی از بهترین فرصت‌های فرنچایز در کانادا به شمار می‌رود. این شرکت مواد غذایی برای رفع نیازهای فرنچایز خود با گروه MTY همکاری می‌کند. تای اکسپرس که در سال 2004 با پنج شعبه تأسیس شد، اکنون صدها شعبه در سراسر کانادا دارد.

متقاضیان فرنایز تای اکسپرس می‌توانند بین یک واحد در مرکز خرید یا یک شعبه در خیابان، محل فعالیت خود را انتخاب کنند. در هر دو حالت، هزینه‌ی حق امتیاز (فرنچایز) 30,000 دلار کانادا به همراه دوره‌ی قرارداد 10 ساله و حق امتیاز معادل 6 درصد از کل فروش مورد نیاز است. کل سرمایه‌ی اولیه‌ی مورد نیاز می‌تواند بین 454,050 تا 876,700 دلار کانادا متغیر باشد.

13. Yogen Früz Canada

یوگن فروز کانادا در سال 1986 تأسیس شد و به یک شرکت بین‌المللی با بیش از 1300 شعبه در 40 کشور جهان تبدیل شده است.

فرصت‌های دریافت حق امتیاز (فرنچایز) با یوگن فروز با مبلغ غیرقابل استرداد 25,000 دلار کانادا به عنوان حق امتیاز اولیه شروع می‌شود. متقاضیان بالقوه‌ی فرنایز باید از سرمایه نقدی بین 150,000 تا 500,000 دلار کانادا برخوردار باشند. این شرکت 6 درصد از کل فروش شعبه را به عنوان حق امتیاز و همچنین 3 درصد از کل فروش را به عنوان سهم بازاریابی ملی در کانادا دریافت خواهد کرد.

14. Harvey’s

هارویز که در سال 1959 افتتاح شد، در حال حاضر دارای بیش از 280 شعبه در سراسر کانادا است و به یکی از برترین رستوران‌های برگر در این کشور تبدیل شده است. این امر، هارویز را به یکی از محبوب‌ترین و بهترین فرنچایزهای غذایی در کانادا تبدیل می‌کند. با این حال، هزینه‌ی ورود به این فرنایز نسبت به سایر فرنچایزهای فعال در صنعت غذا، بیشتر است.

اگر به افتتاح یک شعبه‌ی فرنایز هارویز علاقه‌مند هستید، کل هزینه‌های سرمایه‌گذاری بین 750,000 تا 1 میلیون دلار کانادا است که این مبلغ شامل 300,000 تا 400,000 دلار کانادا وجه نقد نیز می‌شود.

15. M&M Meat Shop

شرکت خواروبار فروشی M&M Food Market، با شعبه‌هایی در تمامی استان‌ها، از ساحل غربی تا ساحل شرقی کانادا، فرصت‌های فرنچایزینگ ارائه می‌دهد. این خرده‌فروش محبوب مواد غذایی که در سال 1980 تأسیس شد، در حال حاضر دارای بیش از 2000 شعبه می‌باشد. متقاضیان آینده‌ی فرنچایز می‌توانند با توجه به بودجه‌ی خود، روی افتتاح یک فروشگاه جدید یا یک فروشگاه با حق امتیاز واگذار شده‌ی قبلی (Re-franchised) سرمایه‌گذاری کنند.

افتتاح یک فروشگاه جدید به 450,000 تا 550,000 دلار کانادا به علاوه‌ی حداقل 50 درصد از کل وجوه در دسترس (بدون بدهی) برای پوشش هزینه‌های ساخت و ساز نیاز دارد. برای خرید حق امتیاز یک فروشگاه که قبلاً واگذار شده است، بسته به عملکرد آن شعبه، باید مبلغی بین 100,000 تا 500,000 دلار کانادا سرمایه‌گذاری کنید و همچنان باید حداقل 50 درصد از کل وجوه در دسترس (بدون بدهی) را داشته باشید.

16. Freshii

Freshii که در سال 2005 تأسیس شد، یکی از جوان‌ترین کسب و کارهای فرنچایزینگ در این لیست است. امروزه، برند Freshii با داشتن تقریباً 500 شعبه در 17 کشور جهان، گسترش یافته است.

فرنچایز Freshii نیازمند سرمایه‌گذاری کل بین 200,000 تا 470,500 دلار کانادا است که شامل هزینه‌ی حق امتیاز 30,000 دلاری نیز می‌شود. همچنین، شما باید حداقل ارزش خالصی معادل 300,000 دلار کانادا و 150,000 دلار کانادا وجه نقد در دسترس داشته باشید. دوره‌ی قرارداد فرنچایز 10 ساله است و امکان تمدید آن برای 10 سال دیگر نیز وجود دارد. Freshii همچنین به‌عنوان حق امتیاز، 6 درصد از کل فروش شعبه را دریافت خواهد کرد.

17. Fix Auto

فیکس اتو که در ابتدا یک کسب و کار تعمیر خودروی کانادایی بود، اکنون به یک برند بین‌المللی تبدیل شده است که خدمات ضروری را برای صنعت تعمیر خودرو ارائه می‌دهد. این شرکت در سال 1992 تأسیس شد و از آن زمان به یک برند پیشرو در زمینه‌ی تعمیر تصادفات خودرو تبدیل شده است.

فیکس اتو با بیش از 285 شعبه در کانادا، دارای استانداردهای بالای فرنچایزینگ است. برای اطلاع از شرایط مالی و هزینه‌ی حق امتیاز (فرنچایز) لازم برای تبدیل شدن به مالک کسب و کار با این برند، باید مستقیماً با این شرکت از طریق ایمیل opportunities@fixauto.com ارتباط برقرار کنید.

18. Mr. Sub

آقای ساب یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های ساندویچ در کانادا است. این شرکت در سال 1968 در تورنتو، انتاریو تأسیس شد و اولین حق امتیاز آن در سال 1972 فروخته شد. امروزه، این برند با صدها رستوران در سراسر کشور گسترش یافته است.

متقاضیان فرنچایز آقای ساب باید با مدیر توسعه‌ی فرنچایز از طریق شرکت مادر آقای ساب، گروه MTY، با ایمیل kkassam@mtygroup.com یا شماره‌ی تلفن 905-764-7066 داخلی 8741 تماس بگیرند.

19. Sutton Group Realty

ساتن گروپ ریالتی، اولین شعبه‌ی خود را در سال 1983 در ونکوور، بریتیش کلمبیا افتتاح کرد. این فرنچایزور املاک و مستغلات که مالکیت و اداره‌ی آن به صورت محلی انجام می‌شود، در حال حاضر دارای بیش از 200 شعبه و دفتر است.

متقاضیان فرنچایز این شرکت خدمات بازرگانی، باید مستقیماً با ساتن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت‌های جاریِ برنامه‌ریزی کسب و کار و الزامات مالی، تماس بگیرند.

20. Pita Pit

پیتا پیت یک فرصت عالی کانادایی برای کسانی است که به دنبال ورود به فرنچایز غذای سالم هستند. این شرکت که در سال 1995 تأسیس شد، در حال حاضر دارای بیش از 450 شعبه در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، خاورمیانه و آسیا-اقیانوسیه می‌باشد. در سال 2021، پیتا پیت توسط گروه برندهای فودتاستیک (Foodtastic) خریداری شد.

برای دریافت حق امتیاز (فرنچایز) یک شعبه‌ی پیتا پیت در کانادا، باید مبلغ 30,000 دلار کانادا به عنوان حق امتیاز پرداخت کنید و همچنین به حدود 150,000 تا 175,000 دلار کانادا وجه نقد در دسترس (بدون بدهی) نیاز خواهید داشت. کل هزینه پیش‌بینی‌شده بین 350,000 تا 550,000 دلار کانادا برآورد می‌شود. پیتا پیت همچنین حق امتیازی معادل 5 درصد از کل فروش را دریافت خواهد کرد.

21. Liberty Tax Service

لیبرتی تاکس یک شرکت مالی است که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و در حال حاضر به بازارهای کانادا و آمریکا خدمات ارائه می‌دهد. این شرکت با بیش از ۲۵۰ شعبه در کانادا و ۲۵۰۰ شعبه‌ی دیگر در ایالات متحده، به رهبر بازار مالیات تبدیل شده است.

لیبرتی تاکس فرصت‌های فرنچایز با هزینه‌ی کم را ارائه می‌دهد، که با سرمایه‌ی اولیه‌ی ۴۳,۰۰۰ تا ۶۰,۰۰۰ دلار کانادا و هزینه‌ی حق امتیاز (فرنایز) ۱۵,۰۰۰ دلاری شروع می‌شود. با این حال، حق امتیاز پرداختی به این شرکت، بسیار بالاتر از سایر فرنچایزها است و ۱۴ درصد کل فروش را شامل می‌شود.

22. Swiss Chalet

سوئیس چالِت که محل سرو محبوب‌ترین مرغ بریانی کانادا است، به یکی از ارکان صنعت فرنچایزینگ غذای کانادا تبدیل شده است. این رستوران مرغ محبوب در سال ۱۹۵۴ تأسیس شد و از آن زمان تاکنون، بیش از ۱۹۰ شعبه در سراسر کشور افتتاح کرده است.

هزینه‌ی کل افتتاح یک شعبه‌ی سوئیس چالِت از ۱.۳ میلیون دلار کانادا تا ۱.۶ میلیون دلار کانادا متغیر است که شامل نیازمندی به وجه نقد ۵۵۰,۰۰۰ تا ۶۵۰,۰۰۰ دلاری نیز می‌شود. با توجه به این قیمت، سوئیس چالِت یکی از گران‌ترین گزینه‌های موجود برای فرنچایز به شمار می‌رود.

23. Coffee News

با بیش از 400 شعبه‌ی فرنچایز در 6 کشور جهان، Coffee News یک شرکت انتشاراتی پیشرو در حوزه‌ی تبلیغات و بازاریابی در کانادا به شمار می‌رود. این شرکت از سال 2002 تاکنون، 13 سال متوالی توسط مجله‌ی Entrepreneur به‌عنوان برترین نشریه‌ی هفتگی در حوزه‌ی خدمات تبلیغاتی شناخته شده است و همین امر، آن را به یک فرصت عالی برای دریافت حق امتیاز (فرنچایز) تبدیل می‌کند. علاوه بر این افتخار، این شرکت از سال 2017 نیز به‌عنوان یکی از بهترین فرنچایزهای کم‌هزینه رأی داده شده است.

24. Mary Brown’s Chicken

مری براونز چیکن با بیش از 250 شعبه، خود را به عنوان یکی از سریع‌ترین فرنچایزهای رستورانی در حال رشد در کانادا معرفی می‌کند. دریافت حق امتیاز (فرنایز) مری براونز فرصت فوق‌العاده‌ای برای ارتباط با شرکتی است که به مدت 13 سال متوالی، نشان «انتخابِ فرنچایزگیرندگان» را کسب کرده است.

این فرصت فرنچایز به حداقل 300,000 دلار کانادا نقدینگی نیاز دارد، زیرا کل هزینه‌ی متوسط راه‌اندازی آن بیش از 840,000 دلار کانادا است. این رستوران مرغ محبوب، 5 درصد از کل فروش را به عنوان حق امتیاز و 4 درصد از کل فروش را برای هزینه‌های بازاریابی دریافت می‌کند.

آیا ایرانیان می‌توانند در کانادا فرنچایز خریداری کنند؟

بسیاری از فرنچایزهای معتبر به خریداران خارجی شعبه نمی‌فروشند و در واگذاری کسب و کار با برند خود به خریداران جدید بسیار گزینشی عمل می‌کنند. پیشنهاد ما این است که با یک کارگزار (بروکر) همکاری کنید تا به شما در یافتن فرنچایزهایی که با خریداران خارجی کار می‌کنند، کمک کند. برای دریافت مشاوره رایگان از بهترین وکلای مهاجرتی کانادا با مجموعه ویستا گستر در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *