loader image
Search

دسته‌بندی

  • ثبت شرکت در کانادا یا owner operator
  • برنامه مهاجرتی پایلوت کانادا
  • ویزای اسپانسرشیپ کانادا
  • برنامه مهاجرت استانی کانادا (PNP)
  • مقایسه ویزای استارت آپ کانادا با سایر کشورها

Financial residence of Greece

اقامت یونان از طریق تمکن مالی

مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی

اقامت یونان از طریق تمکن مالی 2024 + مراحل و هزینه ها

ویزای تمکن مالی یونان یک نوع مجوز اقامت است که به افراد اجازه می‌دهد تا با اثبات توانایی مالی خود، به مدت یک الی دو سال در این کشور زندگی کنند. این ویزا برای افرادی مناسب است که قصد دارند بدون نیاز به کار کردن، در محیطی آرام و با امکانات رفاهی بالا به زندگی خود ادامه دهند.

ویزای تمکن مالی یونان یکی از گزینه‌های محبوب برای افرادی است که قصد دارند به این کشور زیبا سفر کنند یا در آن اقامت داشته باشند. این ویزا به افرادی که توانایی مالی کافی برای تأمین هزینه‌های زندگی در یونان را دارند، اعطا می‌شود. برای دریافت این ویزا، متقاضیان باید مدارکی مبنی بر توانایی مالی خود ارائه دهند.

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تمکن مالی شامل صورت‌حساب‌های بانکی، گواهی‌های درآمد و مدارک مربوط به دارایی‌ها می‌باشد. همچنین، متقاضیان باید ثابت کنند که می‌توانند هزینه‌های زندگی خود را بدون نیاز به کار در یونان تأمین کنند. این ویزا معمولاً برای افرادی که بازنشسته هستند یا درآمد ثابت دارند، مناسب است.

مدت زمان اعتبار ویزای تمکن مالی معمولاً دو سال است و قابل تمدید می‌باشد. با این ویزا، متقاضیان می‌توانند به راحتی در یونان زندگی کنند و از امکانات این کشور بهره‌مند شوند. همچنین، این ویزا امکان سفر به سایر کشورهای شنگن را نیز فراهم می‌کند.

یونان یکی از جذابترین کشور‌ها در جنوب شرقی قاره اروپا است که فرصت‌های عالی برای رشد را در اختیار شهروندان خود می‌گذارد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای پیشرفت در زندگی‌شان به یونان مهاجرت کنند. یونان شرایط سختی برای اقامت دارد، اما راهی ساده نیز پیش‌روی مهاجران گذاشته به نام ویزای تمکن مالی! شما از طریق این ویزا می‌توانید با کمترین چالشی به سرزمین فلاسفه مهاجرت کنید و زندگی خود را بسازید.

شرایط اقامت تمکن مالی اسپانیا، یونان و کشور‌های مطرح جهان برای افراد مستقل از نظر مالی شرایط ساده‌ای را به وجود آورده که دیگر درگیر مشکلات مهاجرت نشوند. در واقع اگر توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی خود و همسرتان بدون داشتن شغل ثابت را دارید، چه خوب که از این شرایط برای رفتن به این کشور استفاده کنید.

اقامت تمکن مالی یونان شرایط به‌خصوصی دارد! شما باید به نکته‌های مهمی در مسیر مهاجرت توجه داشته باشند و از برخی فاکتور‌ها مطلع باشید تا سفارت این کشور بدون هیچ مشکلی درخواست ویزای‌تان را بپذیرد و مسیرتان را برای رفتن به آنجا هموار کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گلدن ویزای یونان هم میتوانید با مشاوران مجرب ویستا در ارتباط باشید.

اقامت یونان از طریق تمکن مالی چگونه است؟

ویزای تمکن مالی یونان شرایط اقامت در این کشور را بدون هیچ مشکلی برایتان میسر می‌کند. شما می‌توانید در صورت داشتن استقلال مالی این ویزا را بگیرید و به کشور رویا‌هایتان سفر کنید.
در واقع اگر بدون داشتن شغل ثابت توان پرداخت هزینه‌های خود و خانواده‌تان را دارید و بدون مشکل مالی می‌توانید به همراه آنها سفر داشته باشید، از نظر مالی مستقل هستید و دولت یونان از شما استقبال می‌کند.

برای دریافت ویزا شینگن اروپا از طریق تمکن مالی باید درآمدتان 2000 یورو باشد. درآمد همسر و فرزندانتان نیز اهمیت دارد و هر کدام باید به ترتیب 400 و 360 یورو درآمد داشته باشند تا سفارت با درخواست اقامتتان موافقت کند. البته پس‌انداز شما نیز مهم است! شما باید برای خود، همسر و فرزندانتان به ترتیب 26000،28800 و 3600 یورو پس‌انداز در نظر بگیرید تا زندگی بدون دغدغه‌ای در یونان داشته باشید. هرچه میزان پس‌اندازتان بیشتر باشد، شانستان برای اقامت در سرزمین فلاسفه بالاتر می‌رود.

اقامت یونان تمکن مالی کمی برای حداقل 2 سال می‌خواهد! در واقع شما به‌واسطه این روش می‌توانید اقامتی 2 ساله دریافت کنید و بدون مشکل قانونی در این کشور زندگی بگذرانید. بعد از گذراندن این 2 سال، شما وارد یک دوره اقامتی 3 ساله می‌شوید که باید آن را نیز پشت سر بگذارید. بعد از گذشتن 5 سال، امکان درخواست اقامت دائم وجود دارد. اگر 2 سال از اقامت دائمتان بگذرد، یونان شهروندی کشور خود را به شما می‌دهد؛ این یعنی آغاز یک زندگی جدید به‌عنوان شهروند یونانی در این کشور! با یک جمع‌زدن ساده متوجه خواهید شد که مسیر زمانی‌تان تا شهروندی یونان 7 سال است که باید سپری شود.

 شرایط اخذ اقامت یونان از طریق تمکن مالی

3 شرط اساسی برای اخذ اقامت یونان از طریق تمکن مالی وجود دارد:

  1. شما اجازه کار در سرزمین فلاسفه را ندارید، بنابراین باید بتوانید نیاز‌های مالی خود و خانواده‌تان را به‌صورت کامل برطرف کنید. سفارت این کشور با بررسی حساب‌های شما در بانک‌های موردنظر این موضوع را تأیید یا رد می‌کند.
  2. شما باید ثابت کنید که قصد کار‌کردن در اداره‌های دولتی این کشور را ندارید.
  3. شما باید حداقل ماهیانه 2500 یورو درآمد داشته باشید که در صورتی که همسر و فرزندانتان همراه‌تان باشند، این مبلغ بیشتر نیز می‌شود.

رزرو وقت مشاوره

شما می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره دریافت نمایید.
ویزای تمکن مالی یونان

بررسی مراحل دریافت ویزای تمکن مالی یونان

آیا می‌دانید تا رسیدن به ویزای خودحمایتی یونان چه مراحلی پیش‌رویتان است؟

دریافت ویزای توریستی

شما برای دریافت ویزای توریستی سرزمین فلاسفه باید به‌سراغ سفارت کشور‌های عضو شینگن شوید و درخواست ویزای نوع C شینگن را دهید. در واقع با دریافت این مدرک شما می‌توانید سفری کوتاه به این کشور داشته باشید و آنجا را از نزدیک ببینید. هرچند دریافت ویزای توریستی برای خانواده‌تان اختیاری است، اما شما ملزم به تهیه آن خواهید بود.

بازکردن حساب بانکی در کشور یونان

بعد از اینکه وارد مرز کشور یونان شدید، اولین کاری که باید انجام دهید، بازکردن یک حساب بانکی است. شما می‌توانید به‌سراغ شعبه‌های مختلف بانک‌های این کشور بروید، حسابی را باز کنید و مبلغی حدود 25000 تا 30000 یورو را در حسابتان بریزید. البته در صورتی که خانواده‌تان مثل همسر یا فرزندانتان را همراه خود برده باشید، این مبلغ افزایش پیدا می‌کند. بعد از باز‌کردن حساب بانکی شما می‌توانید به ایران بازگردید و مراحل دیگر را انجام دهید.

ارائه درخواست ویزا

اکنون نوبت به ثبت درخواست برای دریافت این ویزا است. شما می‌توانید به‌سراغ سفارت کشور موردنظرتان بروید و درخواست ویزای خود را ثبت کنید. حدود 2 ماه طول می‌کشد که نتیجه به دستتان برسد. اگر دولت یونان تأیید کرده باشد، شما بدون هیچ مشکلی امکان سفر به آنجا را خواهید داشت.

بایومتریک

اکنون نوبت به گذراندن مراحل اداری می‌رسد که تمام مهاجران ملزم به طی‌کردن آنها هستند. شما باید مراحل بایومتریک و انگشت‌نگاری را پشت سر بگذارید و سپس تمام کارهای اداری دیگر را انجام دهید تا بالاخره مجاز به سفر به کشور یونان شوید.

دریافت اقامت

در صورتی که تمام مراحل ذکرشده را با کیفیت عالی انجام دهید، اقامت 2 ساله‌تان را دریافت خواهید کرد.

روش های اثبات تمکن مالی در کشور یونان چه هستند؟

شما به روش‌های مختلفی می‌توانید توانایی مالی خود را در یونان به اثبات برسانید:

روش اثبات

تعریف

ارائه صورت حساب بانکی

شما با ارائه صورت حساب بانکی میزان موجودی کافی حسابتان را به سفارت ثابت می‌کنید. با این مدرک دولت یونان متوجه می‌شود که شما امکان پرداخت هزینه‌هایتان را دارید.

ارائه مدارک ملکی

افرادی با درآمد قابل‌قبول می‌توانند ملکی را در کشور کانادا بخرند تا از طریق آن اقامتشان را بگیرند.

ارائه سند اعتبار بانکی

در این روش سازمانی مانند بانک مدرکی را ارائه می‌دهد که طی آن ثابت شده شما توان پرداخت هزینه‌های اقامت را دارید.

ارائه مدارکی مرتبط با شغل

شما می‌توانید به‌واسطه مدارک شغلی معتبری مثل ترازنامه یا حقوقنامه‌تان مدرکتان را بگیرید.

ارائه مدارک سرمایه‌گذاری

در صورتی که در یکی از پروژه‌های کشور یونان شریک شده‌اید، باید مدارکی بابت تضمین این موضوع ارائه دهید.

تفاوت مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی با دیگر کشورها

تفاوت‌های بارز ویزای تمکن مالی یونان با دیگر کشور‌ها باعث می‌شود که بسیاری از افراد مایل شوند که به این کشور سفر کنند. این تفاوت‌ها به‌قدری آشکار هستند که نظر سایر داوطلبان مهاجرت به کشور‌های دیگر را نیز به خود جلب می‌کنند. مهمترین تفاوت‌های این ویزا با ویزا کشور‌های دیگر عبارت هستند از:

برای اینکه پرونده مهاجرتی خود را باز کنید، می‌توانید کار‌های اولیه اداری‌تان را با دریافت ویزای توریستی و حضور در یونان انجام دهید. در واقع شما با کمک وکلای مهاجرتی حسابی را افتتاح خواهید کرد، سپس برای انجام مابقی مراحل به این کشور سفر می‌کنید.

برای دریافت اقامت این کشور نیازی به حضورتان نیست! در واقع شما در کشور‌های دیگر باید 183 روز اقامت در کشور مقصد داشته باشید، اما تا به امروز یونان برای مهاجران خود چنین برنامه‌ای را در نظر نگرفته است.

مدارک لازم برای اخذ اقامت یونان با تمکن مالی

مهمترین مدارک لازم برای ویزای خود حمایتی یونان عبارت هستند از:

  • دریافت ویزای توریستی
  • شماره مالیاتی یونانی
  • افتتاح حساب بانکی در یونان و واریز ۲۴ تا ۳۰ هزار یورو به آن
  • داشتن برگه سلامت جسمی و روانی از پزشک مورد تأیید یونان
  • پرینت درآمد غیرفعال حداقل 6 ماه گذشته
  • پرینت پس‌انداز حداقل برای یک سال
  • فرم درخواست ویزا
  • ارائه برگه عدم سوءسابقه کیفری برای متقاضی اصلی و هر یک از افراد خانواده
  • اصل پاسپورت با اعتبار شش ماه
  • دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • ارائه تصویر از پاسپورت و سایر مدارک هویتی (کارت ملی، شناسنامه)
  • ارائه سند ازدواج و تولد فرزندان (برای همراه‌بردن همسر و فرزندان زیر 18 سال)

بررسی مهمترین مزیت های اقامت یونان با تمکن مالی

مزایای اقامت تمکن مالی یونان عبارت هستند از:

  • عدم نیاز به سرمایه‌گذاری
  • اجازه تابعیت دوگانه/چندگانه
  • معاف از پرداخت مالیات
  • افتتاح حساب بین‌المللی
  • هزینه کمتر زندگی
  • امنیت بالا
  • دریافت خدمات پزشکی
  • تحصیل رایگان فرزندان
  • دریافت حق شهروندی پس از 7 سال اقامت دائم
  • عدم شرط حضور مستمر
  • بدون نیاز به مدرک زبان
  • بدون نیاز به مدرک تحصیلی
  • بدون محدودیت سنی
  • آب‌و‌هوای گرم و معتدل
  • راحتی اخذ ویزا کشور‌های آمریکا، کانادا، انگلیس و…
  • سفر بدون محدودیت به کشور‌های عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
  • امکان افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک‌های معتبر اروپایی
  • امکان اخذ ویزا شینگن برای پدر و مادر متقاضی و همسر وی
  • اجازه تحصیل رایگان برای تمامی اعضا
مزایای اقامت تمکن مالی یونان

عیب های اقامت یونان از طریق تمکن مالی چیست؟

هرچند یونان از طریق ویزای تمکن مالی شرایط پیشرفت زیادی را پیش‌رویتان می‌گذارد، اما نمی‌توانید از عیب‌های این کار چشم پوشی کنید:

  • شما با دریافت این ویزا اجازه کار‌کردن در کشور یونان را نخواهید داشت، به‌همین دلیل مبلغی مشخص و داشتن درآمد غیرفعال می‌تواند طی این مدت بسیار کمکتان کند.
  • به تازگی سفارت یونان شرایط سختی را برای اقامت در نظر گرفته است. شما باید تمام این شرایط سخت را تحمل کرده و به‌سراغ سفارت یونان برای دریافت اقامت بروید.

درآمد غیرفعال چیست؟

در تیتر قبل به نکته‌ای درباره درآمد غیرفعال اشاره کردیم که زندگی در کشور‌هایی مانند یونان را برایتان بسیار راحت می‌کند. در واقع مدیران کسب‌و‌کار‌هایی با درآمد فعال هیچ نیازی نیست که در محل پروژه برای درآمدزایی آماده شوند. خوشبختانه هم‌اکنون روش‌های مختلفی روی کار آمده‌اند که از طریق آنها می‌توانید درآمد غیرفعال خود را افزایش دهید. این‌روش‌ها عبارت هستند از:

  • حقوق بازنشستگی
  • اجاره املاک
  • سپرده بانکی
  • سود سهام
  • کسب‌و‌کاری مستقل از حضور متقاضی اصلی

رزرو وقت مشاوره

شما می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره دریافت نمایید.

منابع مالی قابل قبول برای اخذ ویزای خودحمایتی

مهمترین اصل در گرفتن ویزای تمکن مالی نشان‌دادن دارایی‌هایتان به‌روشی کاملاً قانونی و معتبر است. برای تضمین امکان پرداخت هزینه‌ها در کشور کانادا برای خود و خانواده‌تان نیاز به مدارک منابع مالی قابل‌قبولی دارید که شامل حساب بانکی با موجودی مناسب، اظهارنامه‌های مالیاتی، بیانیه‌های مالی، مستندات دارایی و … هستند. شما امکان دریافت تاییدیه ارزیابی مالی را نیز از کشور یونان دارید.

اینکه میزان و نوع منابع مالی‌تان چگونه تعیین می‌شود، کاملاً به نوع و مدت زمان اقامتتان در یونان بستگی دارد. پیشنهاد می‌دهیم قبل از اینکه در مسیر مهاجرت قدم بگذارید، حتماً از یک کارشناس حرفه‌ای مشورت دریافت کنید. کارشناس بر اساس نوع درخواستتان شرایط تمکن مالی را برایتان توضیح خواهد داد.

هزینه های اقامت یونان از طریق تمکن مالی

چه کسانی می توانند از طریق تمکن مالی به یونان مهاجرت کنند؟

دریافت ویزای خود حمایتی یونان را به کسانی پیشنهاد می‌دهیم که به‌طور سالیانه درآمد‌های ثابتی از منابع مختلفی مثل حقوق بازنشستگی، اجاره املاک، سود سهام و … به دست می‌آورند.

کشور یونان با آب‌و‌هوای معتدل و جزایر بسیار زیبا و چشم‌نواز فرهنگی نزدیک به کشور ما دارد، بنابراین افرادی که دارای درآمد ثابتی هستند و تمایل به حضور در خاک این کشور را دارند، امکان استفاده از ویزای خودحمایتی یونان را خواهند داشت.

شما با این‌روش می‌توانید در مدت زمانی کوتاه ویزای‌تان را دریافت کنید و سفری راحت و بدون دغدغه به کشور‌های دیگر اروپایی نیز داشته باشید.

نحوه تمدید ویزای تمکن مالی یونان چگونه است؟

شما برای تمدید ویزای خود در کشور یونان باید حداقل 5 سال سابقه زندگی در آنجا را داشته باشید. در طول این مدت نیز نباید درگیر هیچ‌گونه جرم و سوء‌سابقه شوید، در غیر این صورت مانعی بزرگ بر سر راه مهاجرتتان به وجود می‌آید. شما ملزم به پرداخت تمام مالیات‌هایتان نیز هستید! اگر دولت کشور متوجه عدم پرداخت مالیات‌ها توسط شما در موعد مقرر شود، شاید مشکلات زیادی برایتان به وجود بیاورد که عطایش را به لقایش ببخشید و قید زندگی در سرزمین فلاسفه را بزنید.

هزینه اخذ اقامت یونان با تمکن مالی

میزان هزینه‌هایی که در مسیر مهاجرت به کشور یونان با ویزای خودحمایتی می‌پردازید، به عوامل مختلفی از جمله تعداد اعضای خانواده، منابع مالی و سابقه سفر بستگی دارد. شما می‌توانید به‌سراغ وکلای حرفه‌ای بروید و از آنها بخواهید که هزینه‌های سفرتان را برایتان بر اساس شرایطتان محاسبه کنند.

توجه داشته باشید که همواره امکان انجام خرج‌های بدون برنامه‌ریزی وجود دارد؛ بنابراین توصیه ما به شما تهیه مبلغی بیشتر از مبلغ ذکرشده است. با داشتن این بودجه اضافه می‌توانید موانع به وجودآمده را از بین ببرید و در زمان نیاز مخارجتان را بپردازید.

ویستا گستر، یاری دهنده شما در مهاجرت به یونان

مجموعه ویستا سیر در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی فعالیت دارد و به مهاجران در زمینه سفری راحت و بدون دردسر کمک می‌کند. شما می‌توانید با مشورت با کارشناس‌های مجموعه ویستا سیر سفری بدون دغدغه را به کشور‌های خارجی به‌خصوص کشورهای عضو اتحادیه شینگن تجربه کنید. کارشناس‌های ما تمام پیچ‌وخم‌های مسیر را به شما می‌گویند و به ریزترین جزئیات کاملاً متناسب با شرایطتان می‌پردازند تا بتوانید به کشور موردعلاقه‌تان بروید.

یکی از کشور‌هایی که ویستا سیر خدمات مهاجرتی به آن را ارائه می‌دهد، یونان است. شما می‌توانید با دریافت خدمات از ویستا سیر زمان مهاجرتتان را کوتاه‌تر و مسیر آن را نیز هموارتر کنید. در واقع کارشناس‌های ما ابتدا شرایط شما را به‌صورت کامل بررسی می‌کنند، سپس با در نظر‌گرفتن شرایطتان موانع پیش‌رویتان را خواهند گفت. بعد از اینکه موانعتان را تشخیص دادند نیز به ارائه راهکار می‌پردازند. با راهکار‌های مجموعه ویستا سیر قطعاً سفرتان بسیار راحت و دلپذیر خواهد بود.

اگر هیچ نکته‌ای درباره مهاجرت به کشور‌های عضو اتحادیه شینگن و یونان را نمی‌دانید و قصد دارید که هرچه سریعتر به کشور موردعلاقه‌تان بروید، چه خوب که در این زمینه با همکاران ویستا سیر مشورتی داشته باشید. همکاران ما تا جای ممکن سعی می‌کنند تا بدون دریافت هزینه مشاوره‌های لازم را در اختیارتان بگذارند، بنابراین با انتخاب این مرکز دیگر هیچ دغدغه‌ای بابت مهاجرت به کشور موردعلاقه‌تان نخواهید داشت.

تجربه مهاجرتی راحت به یونان با تمکن مالی

اگر می‌خواهید تجربه مهاجرتی بدون دغدغه را داشته باشید و مسیر پیش‌رویتان مانند بسیاری از افراد مقیم این کشور هموار شود، توصیه می‌کنیم که حتماً از ویزای تمکن مالی استفاده کنید. هرچند دریافت این مدرک کمی سخت به نظر می‌رسد، اما به‌قدری تأثیرگذار است که آن را می‌توان ساده‌ترین راه دریافت اقامت در کشور یونان نیز دانست. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناس‌های مجموعه ویستا سیر مشورتی داشته باشید. بعد از دریافت مشورت‌های لازم اکنون این شما هستید که تصمیم می‌گیرید آیا تمایلی به دریافت خدمات از ویستا سیر دارید یا نه؛ که در اغلب موارد افراد بعد از جلسه‌های مشورتی پاسخی مثبت به این سوال می‌دهند. 

12 پاسخ

  1. درود برشما
    میخواستم بپرسم برای یونان باید سرمایه گذاری زیادی بکنیم یا با مقدار کم هم امکان پذیره؟

    1. سلام و درود بر شما دوست عزیز. شما باید داشتن درآمد و سرمایه‌ای حداقل ۲۰۰۰ یورو در ماه را برای ۳ سال اقامت در این کشور ثابت کنید. به این رقم برای همسر ۲۰ درصد و برای هر فرزند ۱۵ درصد ۲۰۰۰ یورو را اضافه کنید (حدود ۴۰۰ یورو برای همسر و حدود ۳۰۰ یورو برای هر فرزند ماهانه). اما راه های بهتری هم برای دریافت اقامت هستش که پیشنهاد میکنم حتما برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۷۵۹۹۳ تماس بگیرید.

  2. سلام وقتتون بخیر
    از طریق این روش مهاجرتی، زن و شوهر به همراه فرزندان زیر 18 سال آن ها می توانند اقامت دریافت کنند.

    1. سلام ، یله
      همچنین پدر و مادر خودتون و همسرتون میتوانند همزمان با شما اقامت یونان بگیرند

  3. ممنون از مقاله مفیدتون. برای تمکن مالی میتونیم داخل یونان مغازه بخریم و به عنوان کارفرما کسب درامد کنیم یا کلا نمیشه هیچ شغلی داشت؟

  4. سلام. برای دریافت اقامت یونان از طریق تومن مالی، باید بلو پیپر هم داشته باشیم؟ لطفا درباره بلو پیپر توضیح بیشتری بدید. ممنون

    1. متوجه منظورتون نشدیم
      منظورتون بلو کارت هستش ؟
      اگه منظورتون وایت پیپر هستش بعد از اقدام توی خاک بهتون وایت پیپر داده میشه برای اقامت

  5. با سلام اینجانب کارمند رسمی وزارت نفت می باشم و ماهیانه حقوق اینجانب چیزی در حدود 2000 یورو می باشد….. از آن جایی که تمکن مالی فراخور یونان را دارم آیا می توانم از طریق خود حمایتی اقامت یونان رو اخذ کنم

    1. سلام
      بله صد در صد
      برای یونان و اسپانیا میتونید اقدام کنید
      *لازم به ذکر است که فقط شرکت ما میتونه براتون اقامت ۳ ساله اخذ کنه *

  6. سلام.من پزشک و استاد دانشگاه بازنشسته هستم.که در حال حاضر در مطب و بیمارستان خصوصی فعالیت دارم. دارای پاسپورت کشور ترکیه و سه واحد مسکونی در آنکارا که دو واحد در اجاره است. سپرده سرمایه گذاری در دو بانک کشور ترکیه. امکان خرید یک واحد مسکونی در یونان هم دارم. دختر من تحت تکفل و مجرد ک بیست وهشت ساله است. چگونه می توان اقامت یونان را با بهترین شرایط فوق برای خود و همسر و دخترم اخذ نمایم؟ ممنون از راهنمایی شما

    1. درود بر شما
      بله لطفا با شماره ۲۲۲۲۱۰۰۹-۰۲۱ تماس بگیرید
      همکارانمون راهنماییتون میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره

Loading...